white time healing

paika14

New member
De laatste tijd valt me op dat de white time healing die ik mezelf geef of die ik krijg mij zo duidelijk laat voelen dat mijn bijnieren onder druk staan. Ik kom meestal met klachten rond het hartchakra bij stress( en ik zit middenin een verbouwing dus...) en als mijn vriendin de healing geeft ga ik steeds meer mijn bijnieren "voelen"of te wel ik kom weer dichter bij de basis daar waar de vermoeidheid zit. Ik heb dan pijn in mijn onderrug en vermoeid gevoel. Ik geef zelf ook white time healing en dit valt me echt op. Misschien is het voor velen een open deur maar wilde het toch met jullie delen.
 
Hoi Mike jammer dat je het dan meteen afkeurt terwijl ik er mensen nee heb geholpen en er zelf ook mee geholpen ben...maar je mag het natuurlijk niet zien zitten. Mij geeft het zoveel en daar wil ik anderen ook mee helpen.
 
Universal White Time Healing (UWTH) is gecreëerd door hoogontwikkelde spirituele wezens die de aarde miljoenen jaren zouden hebben gestuurd en gevolgd. De White Time-energie komt uit de White Time Bron. De White Time Bron bevindt zich ergens in het grote universum. Spirituele wezens, buitenaardsen, engelen en lichtwezens waken over deze onuitputtelijke krachtbron. Universal White Time Healers zijn verbonden met deze White Time Bron en is tegelijk verbonden met de energie van Moeder Aarde. Deze beide vormen van energie en kracht komen vervolgens samen in het hart van de healer, waarna deze energie doorstroomt naar de armen en de handen of indien gewenst naar het 3e oog.

Give me a break!

Mike
 
Hier ook zoiets...http://www.buitenaardscontact.nl/index.php/introductie-martijn-van-staveren



Martijn is ervaringskundige op het gebied van onder andere buitenaards contact, buitenaardse ontvoeringen, mindcontrol programma's, planetaire bezoeken en remote viewing. Samen met andere mensen is hij actief door zich in te zetten om een bijdrage te leveren aan deze complexe materie. In zijn persoonlijke werkomgeving is er ruimte om met mensen in gesprek te gaan en onderzoek te verrichten naar onderwerpen welke te maken hebben met de buitenaardse thema's. Ook reist Martijn op verzoek naar andere locaties om mensen te begeleiden in processen of om lokale activiteiten te onderzoeken.




Gedurende mijn hele leven ben ik intensief betrokken bij het onderwerp buitenaards contact en ga ik diep in op de vele buitenaardse facetten en belicht uitvoerig mijn persoonlijke ervaringen en kennis op dit gebied. Hoe we compleet worden misleid en in onwetendheid worden gehouden. Hoe we met zijn allen een informatief beeld tot ons hebben genomen en deze hebben geaccepteerd als de werkelijkheid. Wat is er aan de hand en wat kunnen wij doen! Zal met de grotere realiteit een definitief einde komen aan de huidige stand van maatschappelijke structuur?

Er zijn verschillende geraffineerde programma's gaande, programma welke ons compleet in de war maken, zodra we het gevoel hebben in de juiste richting te zitten met onze veronderstellingen. Deze programma's worden uitgevoerd door verschillende groepen, waaronder diverse buitenaardse groepen met verschillende bedoelingen, Aardse inlichtingen kringen, contra groepen hiervan en ook nog diverse ultra geavanceerde controlesystemen welke operationeel zijn in onze mind en op afstand worden bestuurd!



Die gast is echt bloedserieus...
http://www.buitenaardscontact.nl/in...-met-martijn-van-staveren-buitenaards-contact

 
Het een (white time healing) heeft niets met het andere (Martijn van Staveren) te maken!!!

Mevrouw de Waard hangt een systeem aan en rommelt / laat rommelen in de energetische velden van anderen, waarbij ik mij afvraag
a) of ze het zelf wel helemaal kan bevatten
b) of haar intenties wel helemaal zuiver zijn.
Het is (toch zeker voor de leek) onduidelijk wat de frequenties inhouden en op welke manier deze (kunnen) worden gemanipuleerd

In vele landen zijn die universal healing systemen actief onder een andere naam en een net ander verhaaltje, net andere werkwijze. Een overeenkomst die overal hetzelfde lijkt te zijn is dat ze werken met inwijdingen. Spanje: http://www.lafundacionzen.org/. Het initiële plaatje spreekt boekdelen.
Als je van de voordelen van energetische genezing wilt genieten ga dan mediteren en ontwikkel je eigen potentieel. Mja, dat duurt járen. Een cursus van drie dagen waarbij je profiteert van wat via het kanaal aan jou wordt doorgegeven is veel gemakkelijker, toch? Dom! Dom! Dom! En nog gevaarlijk ook!

Martijn van Staveren is een ervaringsdeskundige die lezingen geeft over zijn persoonlijke visie en ervaringen en pretendeert nergens anderen kundig te maken in "spirituele" systemen om weer anderen te "genezen".
 
Begrijp ik hieruit dat jij Martijn van Staveren serieus neemt? Hij heeft wel degelijk pretenties, nl. buitenaardse!

Mike
 
Dat zal best. Ik ben niet bekend met buitenaardsen en beweer nergens dat hij geen pretenties mbt buitenaardsen heeft. Met White Time Healing heeft dat alleen niets te maken. Ander onderwerp, ander topic.
 
Ik begrijp wel waarom Debsy die link hier heeft geplaatst. Het zijn allemaal fantasten die in la-la-land leven.

Mike
 
Eens! 'Lichtwerkers' staan er ook om bekend dat ze boodschappen van buitenaardsen 'channelen'.

Mike
 
"Lichtwerker" is een concept met een satanistische grondslag dat stamt uit de door Blavatsky's discipel Annie Besant opgerichte Lucis Trust (lucis -> licht).
 
Ik vind deze hier wel passen, heb het met plezier gelezen:


New Age Bullshit Part 1 - Self Proclaimed "Lightworkers"
https://steemit.com/spirituality/@docdelux/new-age-bullshit-part-1-self-pronounced-lightworkers
 
Lightwork isnt talking about love and flowers, doing yoga, and going vegan; its about going into the darkness of the world and most of all, yourself, so if you are on social media spouting this rhetoric all the time, but only have safe conversations, only care about being liked, and only surrounded by smiles, you have little to no light.

I write this not to hurt those people, or for an ego boost, but to let others know, the ones that follow the dim, because of their appearances and talk. Those who go out of their way to only show themselves in a "light manner" are not the ones to follow if you yourself are seeking light in your life. Light comes when you do the work of transmuting that darkness within yourself first, understanding and coming to terms with it.

No amount of hippie music, new age bullshit memes or burning man festivals is going to do that. You have to have some balls, go into the darkness, and deal with yourself first.

Amen to that! Vluchten naar het licht noem ik dat. En het zijn deze mensen die ten prooi vallen aan valse profeten. Herinner je je nog hoe er een bijna Messias-achtige sfeer rondom Obama hing in 2008? En daarvoor was het Al Gore met zijn nepfilm over het klimaat. Gelukkig hadden ze deze keer een boze heks uitgekozen in de persoon van Hillary. En er blijven aan die kant alleen maar half demente heksen over als Nancy Pelosi en Maxine Waters. Alleen een bruine, gehandicapte transgender kan hen redden...

Mike
 
Ja dat herinner ik zeker. Ik moest ook meteen aan jou denken dat ik dit las. Maar het is ook veilig om in je eigen lichte comfortzonnetje te blijven.. hoe vaak ik niet te horen heb gekregen 'daar kan ik me allemaal niet druk om maken, ik richt me liever op positieve dingen en dingen in mijn eigen omgeving'.
Dat volgzame komt mede door de chemtrails, vaccins, wifi, gmo's, pesticiden enz. Ow wacht ik lijk wel een complotdenker :)
Het is gemakzucht grenzend aan apathie.
 
Alex Jones over hoe de mystieke scholen bijgeloof gebruikten als middel om de massa te manipuleren. De powers-that-be doen dit nog steeds en geloven er heilig in. Dit werpt een nieuw licht op de totale zonsverduistering van vandaag:

&spfreload=10

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan