white hats in nederland eo

naief

New member
een filmpje van een besloten fb. 2 dagen terug in de buurt van nijmegen (wijchen) geluiden van kanonnen/ ontploffingen?
Wie weet meer van wat er nu aan de hand is?
 
Wijchen is wel een stukje bij je vandaag. Maar geen idee waar het vandaan kwam. Nee Mike. Ik heb het van de wwg1wga-nl fbpagina. Iemand plaatste dat filmpje, zelf vanuit de tuin gemaakt (het was nacht, dus zwart beeld). Iemand noemde het vuurwerk, wel zulk vuurwerk heb ik nooit gehoord.
Ik ben het bericht aan het zoeken op die pagina. Er staat nog een andere foto van een chinook zonder bluszak. Die zag ze de hele dag over en weer gevlogen. Bij Herkenbosch in de buurt.
Er schijnt net over de grens in Duitsland een landingsbaan te liggen.
 
Een site waar mensen ze zien vliegen
https://www.ufomeldpunt.nl/?fbclid=IwAR3N09FwXtU7SkexBy6EV9ceesGqSO_Ubqrsclf_oFg2fUrfp3BKbuhJPns
 
ik heb hem gevonden Mike. De video staat op vandaag. 23-4 https://www.facebook.com/Henk.Flederus.Nijmegen?comment_id=Y29tbWVudDoyOTAzNTAyNTQ5NzM0ODg1XzI5MDM4MzUxMDk3MDE2Mjk%3D
 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2905986816153125&set=pcb.2905986872819786&type=3&theater
knallen gehoord bij de efteling
 
Die militaire oefening, Defender Europe, die zogenaamd niet door is gegaan vanwege corona is ergens rond 10-11 maart begonnen. Ik kan me ergens na die tijd ook herinneren dat ik meerdere luide knallen heb gehoord hier in Nijmegen. In mijn naiviteit dacht ik toen dat het weer allochtonen waren die zo nodig vuurwerk moesten afsteken. Sommige knallen klonken meer als schoten, maar met al dat illegale vuurwerk heb je ook een soort dynamiet. Ik heb ook enkele hele diepe knallen gehoord, meer dan eens. Nu is het waarschijnlijker dat ik het ontmantelen van een DUMB heb gehoord dan ballorige allochtonen.

Mike
 
via fb: in Nederweert vliegen aan een stuk door al vanaf gisteravond tot net grote legerhelekopters heen en weer vanaf Budel naar Herkenbosh en terug
 
via fb: in Nederweert vliegen aan een stuk door al vanaf gisteravond tot net grote legerhelekopters heen en weer vanaf Budel naar Herkenbosh en terug

Er worden helikopters gebruikt voor het blussen van de brand in Herkenbosch.
Maar het zou zomaar kunnen zijn dat er in de Staatsmijn Beatrix dingen gedaan worden. Die mijn is nooit in gebruik geweest, maar ook nooit gesloten. Is het wel een mijn? Wordt het niet gebruikt voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?
 
net niet op de oude mijningang. Die via google maps er niet meer lijkt te zijn trouwens. Iemand anders Edwin had de hele tijd chinooks zonder bluszak gezien, zie eerder
 
geen idee wat ze aan de nederlandse kant doen, misschien ook opblazen en dat de brand het moet camoufleren. Ze kunnen natuurlijk prima via dtl of wellicht ook via belgie erin. Ik mag toch aannemen dat ze er ook een transportsysteem inhebben die nog een beetje opschiet.
 
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/159278/Brandje-in-oude-bunker-Barnflair?fbclid=IwAR1BqV4hq93i_bFZJtIk-QDiNBRL7y-md8qU5osBEP6M5hCxEAmjINZ-xnM
zo onlogisch om hier brandweer bij te hebben. In die goede oude tijd vroeger thuis zat fikkies gestookt. Het gaat nergens heen in die bunker. ff met je voet wat zand erover. De brandweer moet nog opschieten of het is al uit na de melding.
Is het wel de brandweer trouwens? Ze zijn er mijnsinziens om ons weg te houden. evt. te bewaken.
zonet een awacs of zoiets gezien bij herkenbosch
 
Volgens mijn vriendin waren die knallen in Nijmegen ongeveer twee weken geleden, dus in de eerste helft van april. Zij heeft ze ook gehoord, ze waren dan ook zo luid dat je ze niet kon missen.

Mike
 
In Den Haag heb ik nog geen knallen gehoord. Dat gaat vast nog wel gebeuren. De hele kustlijn van Nederland ligt vol met Atlantikwall bunkers. Wassenaar heeft de bunkers van Rijksdorp. Aan de andere kant bij de rotonde van de Wassenaarseslag ligt landgoed Duinrell, van de adelijke familie van Zuylen van Nijevelt. De familie die 1000 asielzoekers op hun landgoed toelaat en volgens mij gewoon onderdeel van de elite is.

Wassenaar heeft ook nog landgoed De Horsten, waar Villa Eikenhorst staat.
Den Haag heeft ondergrondse tunnels in het oude centrum en tussen de koninklijke paleizen. Het zal me niks verbazen als op die locaties "dingen" gebeuren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.073
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan