Weston Price op Niburu.nl

Wow, wat goed! Niburu heeft bijna altijd wel meer dan 1000 bezoekers, dus dat is een goed teken. Jammer dat er geen linkje bij staat naar deze site.

Het mooie is wel dat als mensen nu gaan googlen naar Weston Price deze site altijd bovenaan staat. 8)

 
Klopt, in het Google-algoritme is een zoekwoord in de domeinnaam doorslaggevend bij de bepaling van de weergegeven plek. Er spelen ook veel andere zaken als PageRank (=PR = bij deze site 2), leeftijd van de site, hoeveelheid updates (zit bij deze site wel goed) en nog vele andere zaken. Google geeft hier geen openheid van zaken over, maar er schijnen meer dan 200 factoren betrokken te zijn bij de bepaling van de volgorde.

 
Ik vindt het een heel duidelijk filmpje. Dank je voor het posten Ufo. Ik ben nog erg lerende in de theorie van Weston Price en dit geeft weer wat meer inzicht.

 
Leuk om te zien en fijn om weer even een extra opfrisser van de info te hebben. Aan het einde van de film werd gezegd dat de volkeren met een mix van plantaardige en dierlijke voeding het gezondste waren en dat te veel nadruk op plantaardige of dierlijke voeding degeneratie bevordert. Heb ik dit goed begrepen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.570
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan