@ EducateYourself
Ja laat het lekker stromen je emoties, en verzet je vooral nergens tegen. Emoties hoeven niet begrepen, getemd of beteugeld te worden, ze dienen vooral gevoeld te worden. Kanaliseren kan nodig zijn en dan bevrijden ze je. Voelen = transformeren. Hoe meer je doorvoeld, hoe meer je transformeert.
Als je geen eetlust hebt, eet dan vooral niet! Maak je niet druk om voedingstekorten of wat dan ook. Ik denk dat je in tijden van rauw het beste kan vasten. Stress en rauw kan verzurend werken. Ik zou aan de fruit- en groentesappen gaan. Spirulina en chlorella erbij en zo blijf je wel op de been.
In mijn tekst
Het verbeteren van de spijsvertering staan onder het kopje 'Het activeren van het spijsverteringsvuur' tips om je eetlust aan te wakker, mocht je dit op een gegeven moment toch willen.
Yoga of meditatie is een goed idee. Het kan je helpen om meer vanuit je 'zielsessentie' naar dingen te kijken, als een observator. Dit in plaats van emotioneel verwikkeld te raken in alles wat je nu van je stuk brengt. Voor de mensen die weinig van meditatie weten. Meditatie is niet bedoeld om weg te gaan bij je gevoel, het is bedoeld om te leren ZIJN met je gevoel.
En wat het loslaten van relaties betreft. Zo veel energie als er gestoken is in het opbouwen van een hechte vertrouwensband die ruimte schept voor intiem contact, zo veel energie is er ook nodig voor het jezelf losmaken. Als je net aan een relatie begint ben je ook niet binnen 1 week op het niveau van verbinding als je na enkele maanden of jaren hebt bereikt. Zo ook kan je niet zo maar ontbonden zijn. Dit kost tijd en energie. Er zijn energetische technieken om dit proces te versnellen, maar dan nog zou ik in termen van maanden denken om echt los te komen van de ander.
Succes en sterkte!
Alles wat je nu verwerkt hoef je niet lang bij je te dragen.