Wat meer over mijzelf (Joy)

G

Guest

Guest
Inmiddels ben ik 60 jaar, nog steeds elke dag ziek en mijn ziektegeschiedenis gaat heel ver terug.

Om te beginnen kreeg ik in de pubertijd last van zware migraine-aanvallen.

De pil gaan slikken, 12 jaar nergens last van gehad.

Op ca. 32 jarige leeftijd, was ik gras aan het maaien en voelde een enorm pijnlijke steek in mijn nek. Intuitief naar binnen gegaan en ik kreeg binnen 10 minuten een anafylactische shock. Deze zijn dodelijk,maar met hulp van boven heb ik het overleefd.

Vermoedelijk is dit een reactie geweest op een wespensteek.

Bloedbanen werden helemaal paars en blauw later.

Arts niets aan gedaan.

Enige jaren later kreeg ik de ene na de andere ontsteking, heel veel blaasontstekingen, 2 maal nierbekkenontsteking, baarmoederontsteking, longontsteking etc.

Volgegooid met anti-biotica.

Toen ergens in 1995 zakte ik midden in de stad in elkaar, alles was op.

Het werd toendertijd ME/fibromyalgie genoemd (wat natuurlijk door reguliere artsen weer niet begrepen werd)

Heb 3 jaren in bed doorgebracht (had toen een vriend als hulp)

Op ca. 45jarige leeftijd begonnen de eerste tekenen van de overgang.

Huisarts zei vrolijk.......ga maar aan de pil (daar was ik op 36 jarige leeftijd mee gestopt)

Ik zo onwetend als wat, heb er dom genoeg naar geluisterd.

Op 50jarige leeftijd gestopt (op eigen houtje) met die rotpil.

Inmiddels weet ik dat ik een natuurlijk proces heb onderdrukt door die pil.

En alsnog denderde ik na het stoppen in de overgang, maar belande meteen in de hel.

Normaal nemen vetweefsel en bijnieren de aanmaak over van oestrogenen, maar in mijn geval deden de bijnieren dat niet (weet ik nu allemaal)

De bijnieren waren toen al uitgeput en konden hun werk niet goed doen.

De lijst van klachten nu: Vele migraine-aanvallen, veel oogmigraine, enorme (wisselende hoofdpijnen door het hele hoofd) duizelingen, evenwichtsstoornissen, spier en gewrichtspijnen, wandelende zenuwpijnen in nek, rare niet te benoemen pijnen overal, vanuit het niets opkomende gejaagdheid, nervositeit,functioneer niet goed door al deze klachten.

Tussendoor vele vele virusziektes gehad, ook ziekte van Pfeiffer op 50jarige leeftijd.

Momenteel alweer 4 weken griep?? of een andere virusziekte?? met keelpijn/hoofdpijn en ik knap maar niet op.

De bijnieruitputting is me wel duidelijk geworden, erg hoor, dat artsen daar niets van (willen) weten, dat had me een hoop lijden bespaard.

Wellicht is er veel meer aan de hand met me, geen idee...ik roep al jaren....ik weet het niet meer.

Door het langdurig ziek zijn ben ik in isolement geraakt.

Artsen kom ik niet meer, kan er niet mee overweg, er wordt niet geluisterd en zodra ik zeg ik slik geen chemische middelen worden ze kwaad.

Als er iemand is die met me wil mailen en me wat meer op weg helpt met voeding en/of supplementen, altijd welkom.

Joy

 
Jeetje Joy, wat een verhaal! En wat naar dat je je zo ellendig voelt. Om te beginnen: heb je het boek van James Wilson over bijnieruitputting al? Ik wil best met je mailen hoor. Vraag Mike mijn emailadres maar.

 
Joy, ben je wel eens getest op de ziekte van lyme? Het is mijn stokpaardje en bias, maar wel belangrijk om te weten of je het hebt of niet.

 
Rapunzel, heb je mail ontvangen, zal er straks op reageren.

Ik woon in Mierlo-Hout, valt onder Helmond.

Lievergezond, ook ik heb vaak gedacht aan ziekte van Lyme, ben er op getest maar volgens de artsen heb ik dat niet.

Nu weet ik dat de testen in Nederland niet betrouwbaar zijn, maar goed arts deed niets.

Wel ben ik ooit bij een natuurarts geweest, die electro acupunctuur deed en volgens had ik wel Lyme.

Heb toen korrels gekregen en toen moest het over zijn.

Dus allemaal raadselachtig of ik het wel heb of niet heb.

Het is moeilijk, want pas had ik ineens 3 dagen dat ik me een stuk beter voelde.....snap er zelf ook niks meer van. Want ben elke dag ziek.

Mike, je boek heb ik gelezen en zal het weer en weer lezen, want mijn concentratievermogen is af en toe heel slecht.

Ben begonnen met Adrenanorm. (4 dagen geleden)

Mike mag je alcohol drinken als je bijnieruitputting hebt?

 
Nee, je mag geen alcohol drinken. Je moet elke vorm van stimulatie vermijden. Dus ook koffie en chocola bijvoorbeeld. Of overmatig sporten. Of sigaretten.

Mike

 
Ha Joy, wat een verhaal, en eerst komt er heel veel op je af. Maar je zult zien, er zal steeds meer lijn komen in wat je gaat doen.

Je bent al begonnen met de adrenorm, en ik raad aan alles stapje voor stapje te doen.

Keltische zeezout(sole) en de H202.

meer dierlijke vetten ( ghee/roomboter/slagroom/kokosolie/bouillons van botten) rauwe melk.

en de koolhydraten vervangen voor glutenvrije en afbouwen.

Suikers en plantaardige vetten vermijden.

Ik hoop dat je je langzamerhand stukje bij beetje steeds wat beter gaat voelen.

 
Lievergezond,

Ook ik denk dat ik ziekte van Lyme heb.(al heel lang)

Ben voor de zoveelste keer erg ziek met alle klachten van Lyme.

Zit vol vragen hierover.

Zou ik je mogen mailen voor advies?

Mike weet mijn e-mail adres.

 
Joy, ik was ff gaan lezen naar je persoonlijke verhaal nav wat je schreef bij het onderwerp atlascorrectie.

Wat een lange weg vol ellende heb je afgelegd.

Tijd voor nieuwe richtingen Joy!

Leuk dat je die atlascorrectie ook gedaan hebt.

Ik zie nu pas dat je een maand geleden om mijn e-mailadres vroeg!

Ik zal Mike vragen om je emailadres per email als je nog steeds advies wil (inzake lyme).

 
Lievergezond, wat Lyme betreft, dat heb ik helemaal losgelaten inmiddels.

Mijn hoop is nu helemaal gericht op Atlascorrectie.

Nee, mijn behandelaar heeft me niet geadviseerd om massage te laten doen de komende weken.

Maar dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Over ca. 6 weken terugkomen.

Voor mijn hormoonschommelingen, die tussen alles door ook spelen, adviseerde ze een Hypofyse-concentraat.

Na meting zei ze.......voor 4 maanden.

Ik wacht daar even mee hoor, anders loopt alles door elkaar heen.

Alles stapje voor stapje.

 
Hoi Joy, met een atlascorrectie kom je in elk geval niet van de lyme af.

Het is zaak ook zuurstof in je lijf te brengen, want de lymebacterie kan niet goed tegen zuurstof.

Misschien kun je met h202 en/of ozon aan de slag?

De reguliere lymetesten zijn te onbetrouwbaar om de ziekte uit te kunnen sluiten.

Ik vertrouw de elektroacupunctuurmethode meer.

Ook de homeopatische anti-lymemiddelen heb ik gehad, maar ik kwam er niet mee van de lyme af.

Tenminste niet met de middelen die ik kreeg.

Je kunt ook aan de slag met cat's clawtinctuur http://www.iherb.com/Source-Naturals-Cat-s-Claw-Liquid-Extract-4-fl-oz-118-28-ml/1085 : dat is het antilymespul bij uitstek: heel heel rustig mee beginnen.

Evenzo: kaardeboltinctuur https://sites.google.com/site/kaardeboltinctuur/

Of: colloidaal zilver: http://www.iherb.com/Colloidal-Silver-30-ppm-8-fl-oz-237-ml/22215?at=0&rcode=VAN187

Terug naar de cats claw:

Druppels zijn makkelijker te doseren dan pillen van de cat's claw.

Dat helpt erg goed tegen de lyme, maar je moet wel goed bekend raken met het fenomeen ontgiftigingsreactie (met verergerende klachten in het verschiet) om het middel op waarde te kunnen schatten (dat geldt evenzo voor h202) en het heeft tijd nodig om de lyme weg te werken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan