Wat gaan jullie stemmen?

G

Guest

Guest
Mensen die hier iets over kwijt willen? Ik vind het erg lastig.

Zijn hier aanhangers voor de partij van de dieren te vinden. Stemwijzer brengt me steeds naar pvv maar dat gaat hem echt niet worden.

Mijn gevoel zegt nu Rutte maar ben er nog niet uit.

 
Ik ga niet stemmen, wil je weten waarom niet,kijk dan even bij de topic van sopn, bladzijde 3

Ik ben helaas niet handig genoeg om de link hier te plaatsen.

De partij voor de dieren is vooral een partij tegen de dieren. Dus die hadden mijn stem zeker niet gekregen.

En waarom mensen Rutte zouden willen stemmen is mij een compleet raadsel, hij heeft volgens mij bepaald niet lekker gepresteerd toen hij de afgelopen jaren de kans had. Zich laten gedogen door PVV, zich enorm sterk gemaakt voor het bijna 300 miljoen kostende projekt van 130 km rijden ( levert amper tot geen tijdwinst op, kost veel meer brandstof wat niet bepaald lekker is voor het milieu, voor omwonenden is de geluidsoverlast en fijnstof nog erger geworden, meer kans op ernstige ongelukken)

Hogere werkloosheid, meer aandacht voor economie en geen andacht meer voor natuur en duurzaamheid.

Hogere premie en eigen bijdrages zorgverzekering, rookverbod kleine cafe's weer opheffen en geen controle grotere cafe's. Kunst en theater ed gemilimeterd, Veel hogere werkloosheid.

Durven zeggen dat als je je mouwen maar opstroopt je geen uitkering nodig hebt, vertel dat aan diegenen die zich helemaal suf solliciteren.

En vergeet niet dat je niet gaat stemmen op Rutte alleen, maar op het beleid van de VVD, waar rechts nederland zijn vingers bij aflikt. En dat zijn dan ook de enigen, de rest telt blijkbaar niet mee in nederland.

 
Weer vullen met mensen met gezond verstand !!

Mike, iets voor jou :wink:

 
al sinds 3 jaar stem ik niet en dit wordt het 4e jaar!

Ik moet zeggen dat ik nu twijfelde om wel te gaan, SOPN dacht ik mijn stem te geven, echter ik heb de stemwijzer gedaan en deze kwam onderaan uit. Toen waren er nog 2 waar ik over twijfelde en deze stonden wel redelijk hoog op mijn lijstje van de stemwijzer maar ik kwam er niet uit. Dus bewust niet gestemd.

Mijn dochter mag ook stemmen maar kan dat helemaal niet. Mijn man en zoon wilde wel even de stem voor haar uitbrengen maar ik heb besloten dat dat niet ging gebeuren en moeder's wil is wet, nietwaar :>)) dus ook niet.

Van jongs af aan heb ik al het gevoel dat stemmen geen zin heeft en daar kies ik nu de laatste jaren voor.

 
Minimaal vullen met mensen die hoofdzakelijk taken uitvoeren die te maken hebben met onze veiligheid en het beschermen van onze eigendommen. Of in ieder geval met mensen die naar dit doel streven. Een ideale samenleving bestaat niet maar het is er zeker geen met een regering die voor ons besluit waar ze ons afgepakte geld aan uitgeven.

Democratie is 2 wolven en een schaap die samen beslissen wat er op het menu staat.

 
Er zijn landen waar de bevolking massaal in de rij zou gaan staan, indien ze mochten stemmen.

Maar hier in Nederland gaan steeds meer mensen niet stemmen. Lekker makkelijk.

Wie geen verantwoordelijkheid durft te nemen, kiest gewoon niet, met het vaak gebruikte antwoord, dat stemmen toch geen enkele zin heeft.

Respect voor ieders mening, maar ik ga dadelijk stemmen, en op wie, gaat niemand wat aan.

En dat laatste is in zekere zin dan ook mijn antwoord op deze vraag.

 
Helemaal mee eens Ufo! Daarnaast heb je toch met deze samenleving, regelgeving e.a. te maken, dus naar mijn mening dient men te roeien met de riemen die men heeft.. En als "protest" niet stemmen, omdat jouw "ideale" partij er niet bij staat, maakt de nog "slechtere" partijen alleen maar sterker, lijkt me ook niet wenselijk?

 
Ik wilde rationeel bekeken niet gaan stemmen, maar ik heb het toch gedaan.

Ik ben bang dat men het uitlegt als goedkeuring van dit door en door rotte systeem waarin we zitten.

Puntje bij paaltje maakt het waarschijnlijk allemaal geen lor uit wat je doet als het alleen om 1 stem gaat.

Maar goed, als het dan toch niets uitmaakt, dan toch maar gestemd:)

De stemwijzer die ik deed die kwam ook niet uit bij de partij die ik gestemd heb, maar ik vertrouw ook die stemwijzer voor geen meter.

Ik heb trouwens vooral op 1 specifieke persoon gestemd die ik ken en dat was niet iemand die bovenaan de lijst stond.

 
Ik ben wel wezen stemmen. Alleen ik was eerst melk wezen halen en daar was iets mee mis gegaan. waardoor mijn tas allemaal vlekken van rauwe melk achter heeft gelaten door de hele hal van het gemeentehuis. Ik heb het gezegd dat mijn tas aan het lekken (ik heb niet gezegd dat de melk ongepasteuriseerd was) was en volgens mij voelde ik mij meer bezwaard dan zij. Ik heb dit natuurlijk niet express gedaan maar als het dan toch moet gebeuren vind ik rauwe melk wel een leuke. Ik hoop dat mijn rauwe melk een goede indruk heeft gemaakt op de nationale politiek en de gemeente.

 
nou wens ze succes met het schoonmaken.. ik heb een half jaar geleden een lekkende fles in mijn kofferbak gehad en ik krijg de stank er maar niet uit...;-)

 
SK,

Heb je een ozon apparaat/generator? Als je die in je auto zet worden de vieze luchtjes er uit geoxideerd.

Lia

 
ja ik had het ook wel op willen ruimen, maar ze zaten meer in over mijn tas. Maar ik denk dat het schoonmaakbedrijf het wel lukt (ik hoop het wel voor ze) ze hebben een tegelvloer in het gemeentehuis hier. Maar mijn rauwe melk heeft wel een mooi spoor nagelaten in de politiek, misschien brengt het ze nog op ideeën (dat rauwe melk helemaal zo gek nog niet is).

poekie en de rest,

Er was al een keer eerder een bekertje slagroom in mijn tas kapot gegaan en ik krijg de lucht er ook niet uit ik heb geen ozon apparaat en ik heb nog geen geld voor h2o2 al ben ik bang dat dat mijn tas ook vooral bleekt heeft iemand nog een idee? ik heb al soda gebruikt. Of ga ik zo niet te ver of topic?

 
Zou zo geen oplossing hebben voor je tas.

En of topic gaan: het stemverhaal is toch uit. Ze kunnen in de politiek weer gewoon hun eigen gang gaan.

Ze hebben met niemand meer iets te maken.

Lia

 
heb ook geen ozon apparaat... helaas... gelukkig is de kofferbak afgesloten!

 
Ik had laatst een tip gelezen: om vetvlekken uit kleding te krijgen: dreft er op, even in laten trekken en uitspoelen.

Als sneeuw voor de zon, weg vlek.

Ik was net van plan om het weg te gooien, het stond nl. alleen nog maar te staan, al jaren maar nu bewaar ik het voor dit soort calamiteiten. Misschien helpt het ook bij de melkvlekken, is tenslotte ook vet.

Dus dreft erop, in laten trekken en wegspoelen.

We gaan nu trouwens toch wel behoorlijk of-topic he?

Lia

 
Inderdaad erg ver off-topic, maar ben erg blij met deze tip. Ga m uitproberen. Heb namelijk ondertussen een verzameling kleren met vetvlekken en geen idee wat ik ermee aanmoest....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan