WAPF babies gezocht

o wat leuk. Wij wonen in zuid holland. Is dat enigszins in de buurt van jullie? We zouden het zo leuk vinden om in contact te komen met andere WAPF baby's en ouders
 
Kop van Noord Holland wonen wij. Buurt Hoorn.



https://www.trouw.nl/binnenland/kwakkelkleuter-knapt-op-van-rundvlees-volle-zuivel-en-groenten~b224209b/?fbclid=IwAR1f5tsqLmzSWvwCPfGEuK_n0LfTHo_I4NoAcpuEM2cDmiV1uLfWwQHq4Ko
 
Hey ik woon in het oosten van t land dus beetje te verweg. Maar hier thuis eten we ook WAPF, zij het niet heel streng hoor. Ik heb een dochter van 17 maanden en ben 7 weken zwanger.

Dat stuk in trouw is van een arts uit Hengelo. Hele aardige vrouw vind ik, ik kom haar wel eens tegen. Zo sneu dat zo veel kinderen ondervoed zijn. Haar wachtkamer zit altijd vol. Moet ja na gaan als ze de WAPF richtlijnen zou adviseren dat zou cool zijn.

Ik woon in t Oosten van t land dus best ver weg. Maar mocht je ergens vragen over hebben over wat ik koop en kook dan stel ze gerust. Of over borstvoeding. Ik ken ook niet zo veel moeders die WAPF doen.

Groetjes Complotdenker
 
Beste allebei, sorry voor de late reactie. Had wat problemen met inloggen. Ben heel benieuwd wat jullie de kleintjes te eten geven en hoe jullie babies het doen. Vinden jullie het wat om te mailen oid? Wij eten al jaren volgens WAPF en ons meisje van vier maanden doet t fantastisch. Alleen hebben we geen vergelijk qua ontwikkeling omdat ik geen andere WAPF babies ken.

groetjes
 
Wij bieden eten aan via de kleintjes methode / rapley methode.
Veel ei, geitenkaas, ghee, roomboter, kokosvet, avocado en straks ook vlees en vis. Hoofd voeding is nog steeds borstmelk (11 maanden).
 
Ik ben niet zo van het emailen en m'n baby is inmiddels 2,5 jaar hahaha maar een app/signal  groep lijkt me wel leuk.
  1. We wonen onder de rook van Rotterdam.
 
Ik ben niet zo van het emailen en m'n baby is inmiddels 2,5 jaar hahaha maar een app/signal  groep lijkt me wel leu.

We wonen onder de rook van Rotterdam.

 
Ja daar hebben wij wel bewust voor gekozen, wel zonder troep va het merk Laveen. Geef nog steeds D nu.

Ze heeft wel eens 39,5 koorts gehad en ik gaf niks.. alleen mn melk. Geen zetpillen of andere bende. Ze was na een dag beter.
 
Wij hebben geen K gegeven. Ze krijgt borstmelk aangevuld met de formula van WAPF die we zelf maken van rauwe melk. Nu krijgt ze ook wat yoghurt en eigeel en ze doet het fantastisch. Kan niet wachten om haar avocado, vlees en boter enzo aan te bieden. Ze is morgen pas vijf maanden dus ik wil niet te snel gaan want ze reageerde niet zo goed op banaan. Nu likt ze af en toe wat boter van mn vinger en dat vindt ze wel wat.

Ze is nog niet ziek geweest dus ik heb daar nog geen ervaring mee maar we gaan haar iig geen koorstverlagers oid geven.

Appen lijkt me leuk! Wij wonen in Rotterdam.

 
Tuurlijk DeSouza!



Wat mij betreft maken we er een telegramgroep of signalgroep van, ik wil 'm wel aanmaken.

Stuur maar een email naar @hotmail.com en daar plak je mijn gebruikersnaam voor.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan