Waarom machtigen doen wat ze doen.



4min30 Once upon a time in Hollywood: echt een leuke film ''Charlie Manson weaponized women to kill people''
 
It's not difficult to weaponize women. They have very impressionable childlike minds.

Mike
 
Laatst bewerkt:
It's not difficult to weaponize women. They have very impressionable childlike minds.

Mike

Tja, ik denk dat we ook in de huidige maatschappij in het algemeen het meest te duchten hebben van de idioten: de normies so to speak. Niet zozeer van de maatschappij-critici. We worden nu tegen idioten uitgespeeld. In die zin zie ik hen wel als wapen van de elite: ''vliegende apen''. Narcisten omgeven zich normaliter met een cordon van die vliegende apen, hun vazallen. Zij zijn compleet gehersenspoeld en doen en denken als de narcist en accepteren het niet dat/als jij nadenkt en anders handelt dan zij.
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar de beelden. De ene na de andere knettergekke vrouw rolt over het scherm! GWZGOVVE.

Mike
 
Plaats deze maar even hier


Heeft u zich wel eens afgevraagd waar al die wapens vandaan komen waarmee al die oorlogen in de wereld gevoerd worden? Het zal u misschien verrassen, maar Nederland hoort bij de 11 grootste wapenleveranciers ter wereld.

Je hoeft niet ver te zoeken om erachter te komen hoeveel wapens er in Nederland worden geproduceerd en vervolgens geleverd aan corrupte regimes, vaak via een omweg om de Europese exportregels te omzeilen. Nederland heeft belang bij een wereld die permanent in oorlog is. En wanneer er geen oorlog is, dan creëer je er gewoon één, zoals nu in Oekraïne. De wapenlobby in Nederland is zeer machtig en invloedrijk. Premier Rutte is daar nauw bij betrokken: er vindt geen wapendeal plaats waar hij niet persoonlijk zijn goedkeuring aan gegeven heeft.
 
Plaats deze maar even hier
Nu zien te vinden wie .... ik heb een vermoeden dat we uit zullen komen bij dezelfde figuren en hun huisbank van een bepaalde Familie gelinkt werden aan de Amsterdamse Cocainefabriek.


Wikipedia noemt het 3 onjuistheden. Hier een ander artikel

 

Why I Changed My Mind About Evil! (I Was WRONG)​

Deze video heeft toch wel een diepe indruk op me gemaakt. Dit zijn de lessen die ik uit de video heb getrokken:

- Het Kwaad maskeert zichzelf altijd als een Engel van het Licht. Wie het Kwaad niet herkent loopt een serieus risico om erdoor (onbewust) beinvloed te worden en het daarmee helpt vormgeven en (onbewust) te kiezen voor je eigen slavernij.
- Het Kwaad bedient zich van manipulatie en misleiding. De definitie van het Kwaad is: een ander jouw wil op willen leggen en dus niet de vrije wil van ieder individu respecteren. God = vrije wil en vrijheid. Satan = macht en controle.
- Het Kwaad heeft alle materiele weelde van de wereld en lijkt daardoor onverslaanbaar, maar wij hebben God aan onze zijde. Het Kwaad wil ons dan ook zo ver mogelijk weg houden van onze Goddelijke oorsprong. M.a.w. atheisme is GEEN oplossing, we zijn verwikkeld in een spirituele (eind)strijd tussen Goed en Kwaad.
- Er zijn vele goede mensen die op hun hart, hun intuitie en zelfs op God varen, maar ze missen een 'warrior spirit'. Dit strookt helemaal met de Q-missie. God wil niet dat we op onze luie kont blijven zitten, we moeten Soldaten van God worden en het Kwaad voor eens en voor altijd verslaan. Hiervoor moeten we onvoorwaardelijk trouw blijven aan God en menselijke (goddelijke) normen en waarden.

Wie hem nog niet heeft gezien, ga hem zsm bekijken. Hij is zeer de moeite waard!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan