vrij metselaars is dat het zelfde als satanisten?

Gerard1618242654

Well-known member
Niet elke Vrijmetselaar is een satanist. Albert Pike bouwde de laatste 3 graden bovenop de oorspronkelijke 30 graden, deze laatste 3 zijn absoluut satanistisch.

Mike

ik heb het in etappes gekeken, maar ik merkte dat ik steeds langer erna ging kijken omdat het zo ontzettend interessant was. Een echt eye opener.
Ik heb geleerd hoe het satanisme doorgedrongen is in alle lagen van de bevolking

Stuk gelezen, gaat sneller dan kijken. Idd wel heel boeiend. Ben er nog steeds niet uit of het waar is

Hij duurt 5u17... Ik vind het ook erg boeiend.

Ook zonder deze en dergelijke informatie zie ik wel dat overheden corrupt zijn. Hand-in-hand met de banken en ander gespuis. Soort zoekt soort.

Ook zonder deze en dergelijke informatie zie ik wel dat overheden corrupt zijn. Hand-in-hand met de banken en ander gespuis. Soort zoekt soort.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ik denk dat ze op eigen kracht ook door en door verrot kunnen zijn. Daar hebben ze heus geen extra sekte voor nodig

Als je weet hoe de tegenstander denkt, kun je je er effectief tegen wapenen.
Waarschijnlijk zal morele weerstand voorkomen dat ik bezeten raak of snel het boek heb uitgelezen.

• Leuk
Waarderingen: JM
Als je weet hoe de tegenstander denkt, kun je je er effectief tegen wapenen.
Waarschijnlijk zal morele weerstand voorkomen dat ik bezeten raak of snel het boek heb uitgelezen.
Zoek rustig verder je tegenstander zit dichterbij huis, Bilderberg groep van Bea zit hoger in de satanische piramide dan de free Maison als we naar vijanden gaan kijken

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan