Voorstellen

Simoneht

New member
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort lid op dit forum en moet me nog erg verdiepen in hoe alles werkt. Door een goede vriend annex orthomoleculair therapeut op dit forum gewezen vanwege een verkeerde diagnose vorig jaar.
Ik ben paardencoach, mensen begeleiden met een paard als spiegel, getrouwd en heb 3 kinderen. Op zoek naar een nieuwe job bij een bedrijf waar ik als coach aan het werk kan. Heb je vragen aan mij stel ze gerust.
Hartelijke groet,
Simone
 
Welkom op dit forum Simoneht.
Vertel wat meer over de verkeerde diagnose en de gevolgen, als je wilt.
Dit forum is begonnen over voedsel en gezondheid en gebit n.a.v. het boek van Weston Price, vertaald door Mike, zoals je misschien al gelezen hebt.
 
Hallo Romagi,
3 borst besparende operaties gehad, hele pakket chemo, bestraling en hormoontherapie afgeslagen. Ik heb me verdiept in de Germaanse Geneeskunde en mbv een orthomoleculair therapeut en positief in het leven te gaan staan, concluderen dat dit voor mij de weg is. September mri gehad en 3 plekken gevonden waarvan onduidelijk is wat het is. Ik laat nergens meer in prikken omdat ik het zie als een wespennest. Wanneer je daarin prikt, blijft de inhoud niet binnen. Een arts wordt geleerd om nergens in te prikken waarvan onduidelijk is wat het is. Wat doen ze zodra ze als arts werkzaam zijn: overal in prikken. Ik voel me goed en er wordt ook beweerd dat het parasieten kunnen zijn. Deze zijn te bestrijden met ivm, vandaar mijn zoektocht hiernaar
Hopelijk heb ik zo voldoende verteld. Groetjes Simone
 
Dank je wel Simone ht.
Lees mijn verhaal - als je wilt - bij poliepen en een herhaling bij Fodmap.

Nu ik de 80 ben gepasseerd blijkt dat alles wat ik nu heb al begonnen is door een fout van de medici rond mijn kindertijd.

Hoe meer je je verdiept in een andere behandeling hoe meer je dingen gaat tegenkomen die je kunt doen om beter te worden.
Het gaat je lukken. vertrouw op jezelf.

3 operaties in 2 borsten of alle 3 in dezelfde borst?.

Mijn dochter had ooit een knobbeltje in haar borst. Ziekenhuis wilde opereren uit voorzorg. Niet gedaan. Bobbeltje weg.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan