Voorstellen Timeforchanges

Timeforchanges

New member
Hallo allemaal, ik wil me bij deze voorstellen en vertellen waarom en hoe ik hier op dit forum terecht ben gekomen.

Ik ben een man van 26 die te lange tijd niet goed met zijn gezondheid bezig is geweest. Het afgelopen jaar ben ik echter wel steeds gezonder gaan leven, maar ik heb recentelijk door stress veel problemen gekregen met mijn gezondheid.

Waar is het begonnen?

Als tiener was ik erg actief. Ik ging veel naar feestjes en dronk veel alcohol en gebruikte nog wel eens drugs, maar ik had verder een vrij onbezorgd leven. Ik studeerde, had een lieve vriendin en had het best wel naar mijn zin in het leven. Tot ik op mijn 21e een aantal flinke tegenslagen kreeg te verwerken. Deze gebeurtenissen zorgden voor veel stress en hebben mij erg onzeker gemaakt. Daardoor ben ik mijzelf gaan isoleren en ben ik erg veel gaan gamen, vaak tot in de vroege ochtend.

Maar dat was niet het enige probleem. Ik heb altijd veel gesport en doe al 8 jaar krachttraining. Ik ben altijd onzeker geweest over mijn uiterlijk wat veel mentale stress opgeleverd heeft en er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik anabole steroïden ben gaan gebruiken, zo’n 2 jaar geleden. De grootste fout die ik ooit gemaakt heb, is gebleken. Tijdens mijn kuur voelde ik me fantastisch maar aan het einde van de kuur begonnen voor mij de problemen. Eerst kreeg ik te maken met chronische diarree, echt rennen naar het toilet. Daarnaast had ik zeer pijnlijke gewrichten gekregen. Ook kreeg ik last van acné vulgaris, voornamelijk op mijn rug. De littekens zitten er nog steeds…