Voorstellen Ragnar Peterson

  • Onderwerp starter Ragnar Peterson
  • Startdatum
R

Ragnar Peterson

Guest
Goedenavond,

Mijn naam is Ragnar Peterson 38 jaar oud.

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Sinds het begin van de "Corona Crisis" ben ik op de site van Gedachtenvoer terecht gekomen waar ik ook veel info vandaan haal. Ook ben ik sindsdien een trouwe luisteraar van de Podcast. Mike en Henk hadden het toen over dit forum. Sindsdien kijk ik elke dag wel een paar keer op dit forum. En met een beetje hulp van Mike kon ik vandaag eindelijk inloggen😃 Ik ben al wat jaartjes bezig met het één en ander uit te zoeken. En sinds kort doe ik dat ook op Twitter.. Facebook heb ik eraf gegooid gelukkig. Op Facebook reageerde er niemand meer op mijn berichten en was het gewoon zat. Nu op Twitter en op dit Forum zijn er zoveel mensen die wel wakker zijn en niet blindelings de overheid volgen! Zoals Mike altijd al zegt; elk klein dingetje kan verandering brengen!

Ik hoop hier met de vele medestrijders de "wereld" een beetje mooier te maken dan dat hij nu is.

Ben nog niet helemaal thuis in forums enzo maar hoop dat het allemaal goed gaat komen. En zo niet..zeg het gerust, want daar leer ik weer van.



Groetjes Ragnar



 
Dank je Mike.

Ik ga mijn best doen wat bij te dragen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan