Voorstellen Mwtje

Hee Mwtje,

Bedankt voor het kefirplantje! Mijn zoontje heeft al heerlijk van je kefir genoten. In één teug dronk hij het op. Ben er blij mee! Super simpel inderdaad om te maken.

Dag dag!

 
Lay,

Super dat hij het lekker vindt en laten we hopen dat hij er ook baat bij heeft. :D

 
Hallo Mwtje,

ik reageer wel een beetje laat, maar waar haal jij dan je rauwe melk? In Maastricht? En is die van biologische grasgevoerde koeien? Het zou fijn zijn als je me dit even zou kunnen laten weten.

Bedankt en groetjes uit Mestreech

dorothebjs

 
Wij halen de melk in St. Geertruid. Deze is van biologische kwaliteit. Voornamelijk grasgevoerd. Voorheen hadden wij een ander adres maar deze melk is niet van goede kwaliteit. Adres : Heerkuil 1 St Geertruid

 
Bedankt voor je antwoord. Ja, daar haal ik hem ook. Ik dacht alleen dat jij een adresje had in Maastricht, maar die was dus niet zo goed. Fijn, in ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes

dorothebjs

 
Ik was vandaag naar Sint Geertruid geweest om melk te halen (ik woon ook in M'tricht) maar ik heb niemand/geen boer gezien... moet ik eerst een afspraak maken voor rauw melk te halen/kopen? (sorry, ik ben Canadees!) Alvaast bedankt!

 
Hallo Audre,

Jammer dat je voor niets bent gegaan. Je kunt terecht zonder afspraak, maar alleen tijdens melktijd (08.15-08.30 of 19.15-19.30) wel zelf (weck)flessen meenemen, de melktank staat naast de stal, soms moet je wel even wachten tot hij tijd heeft/klaar is om je te helpen. Succes!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.777
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan