Voorstellen Moeder en Zoontje

pautje

New member
Hallo lieve mensen hier ,moeder Paulien 37jr en zoontje Shane 9jr uit Vlaardingen.

Lange tijd geleden ooit dit geweldige forum tegen gekomen. Door veel onrust in prive sfeer mezelf er nooit de tijd voor geven om is dieper op wat onderwerpen in te gaan en er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan. De rust momentjes die ik dan even heb ben ik vaak gewoon te moe om mijzelf hierop te kunnen concentreren en schuif ik het weer verder vooruit. En jullie kennen de gezegde van uitstel komt afstel.
Maar nu is de noodzaak toch echt hoog dat ik er wat aan moet gaan doen, raap nu dus ook al mijn energie bij elkaar om toch actief te gaan worden op dit forum. En de gezondheid van mijn zoontje te kunnen verbeteren.

Het volgende waar ik laatst achter ben gekomen is dat mijn zoontje een allergie heeft voor huisstofmijt. Dit hebben wij laten testen bij de kinderarts in het ziekenhuis. Hij is om de haverklap snotterig. De afgelopen winter periode was dan ook een hel voor ons. Heb hem vaak thuis moeten houden van school terwijl ik zelf een baan heb in de zorg. Nu weet ik dat zoiets niet zomaar ontstaat en wil daarom ook de bron gaan opzoeken zodat deze allergie omgekeerd kan worden. Wat mij ook opvalt is dat mijn zoontje rode vlekken krijgt rond zijn mond als hij iets van een sausje heeft geknoeid. Sausjes zoals mayo, knoflook, de wittere sauzen zeg maar. Er schijnt dan een overreactie te zijn van de mestcellen volgens de kinderarts.
Nu heeft hij uiteraard medicijnen voorgeschreven gekregen maar wil hem deze absoluut niet geven. Hij heeft overigens nog nooit een antibiotica of ander medicijn gehad en is als kind volledig ongevaccineerd.
Waar kan ik mijn zoektocht beginnen? welke richting moet ik op gaan? Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Mijn verhaal over mijzelf zal ik later nog een keer posten, wil even 1 ding tegelijk aanpakken anders overzie ik al die informatie denk ik niet.

Groetjes Paulien
 
Stoppen bij de bron... aha .. al gedaan .. geen vaccinaties! Mayo en alle andere troep (sausjes, cola, processed foods e.d.) uit de supermarkt 'ausradieren', en daarmee ook de foute leveranciers van de supermarkten (medeschuldig): 'vulling' vervangen door 'voeding'.
 
Stoppen bij de bron... aha .. al gedaan .. geen vaccinaties! Mayo en alle andere troep (sausjes, cola, processed foods e.d.) uit de supermarkt 'ausradieren', en daarmee ook de foute leveranciers van de supermarkten (medeschuldig): 'vulling' vervangen door 'voeding'.
 
Heb al wat stappen genomen, rauwe melk, roomboter, meer ei op het menu, en wat vetter vlees.
Weet dat voeding de bron is. Maar ben ook benieuwd wat er dan in het lichaam niet goed gaat waardoor je een allergie ontwikkeld.
 
Onvermogen om eiwit goed te verteren, dus gebrek aan maagzuur. De oorzaak is zo goed als altijd mentale, emotionele of fysieke stress, vaak een combi van die 3.

Mike
 
Ik heb mijn hele leven een erge stofallergie gehad. Het leverde altijd rode en jeukende ogen op. En vaak ook niezen en even later een verstopte neus. Na een paar weken Ivermectine gebruik was het weg. En dat is het nu na een jaar nog steeds.
 
Tien jaar lang voedingaanpassing en sensibilisatie met bijenpollen ... hooikoorts tot acceptabel minimum gezakt. Laatste 2 jaar wat meer. Van horen zeggen ... kan ook reactie zijn op de ingeademde troep (chemtrails) en idd zoals Mike aangeeft stress etc. Komend seizoen mei/juni start ik in januari weer met bijenpollen (ik stop enkele maanden ervoor) en ga dan ook rond maaart eens vitamine Iv of Av proberen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.679
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan