Voorstellen Marco

Marco Hoorn

New member
Hoi,

deze site ben ik tegen gekomen nadat ik besloten had om een gal/lever reiniging te doen, ware het niet dat ik een draadje over burn out en bijnieren veel interessanten vond.

Ik heb namelijk in 2003 een burnout gehad (was een kleine rozenkweker, altijd hard werken zomers 7 dagen etc). Eind 2004 is de kwekerij verkocht, toen viel er letterlijk een last van mijn schouders en energieniveau ging wat omhoog, maar ik heb al die jaren gezocht naar aan energie. Ik wist dat ik eenstofje mistte. Zo heb ik vele dingen geprobeerd: chlorella (zeer goede ontgifter, ik was een week aan de race), volop vitamine, Ginseng. Laatste jaar gebruik ik Melk kefir,Schindeles mineralen, Vitamine d3, Moringa en Rhodiola. De Rhodiola heeft me veel rustiger gemaakt. Tevens gebruik ik sole van Keltisch zeezout.

 
Ik hoop dat ik weer vooruitgang kan boeken.

Ik weet van mezelf dat ik nog niet ben.

Afgelopen zaterdag en zondag heb ik een leverflush gedaan puntje is wel dat ik nu griep heb, toeval of loskomen van gifstoffen?

Ik zag wel een paar kleine steentjes in de pot liggen.

Komend weekend wil ik een grote reiniging doen, mits ik beter ben.

gr

Marco

 
Van mij ook een heel van harte welkom!

Er is veel griep de laatste tijd, tegelijk zal er opruiming plaatsvinden in het lichaam.

Ik heb jarenlang geen griep gehad, maar sinds ik nu ongeveer een maand anders eet, heb ik het nu dus wel. Het kan zijn dat het organisme nu weer in staat is gewoon ziek te worden en daarmee rommel op te ruimen.

 
Het gekke is toen ik afgelopen jaar voor het eeerst vit d3 5000iu ging gebruiken ik stond te trillen van energie, dat was ongelooflijk.

Ik drink erg weinig alcohol, best wat koffie, thee en water.

Eten doe ik net als ieder ander; aardappels met groente en vlees soms een stukje vis.

Soms een uitstapje naar pizza, nassi, bami etc.

Dagelijks mijn kefir-kick, sole, en een appel.

Ik ben al blij dat het altijd honger gevoel aardig weg is.

Verder niets bijzonders dus.

 
Hihi, sorry, naar moet toch wel een beetje lachen om je laatste bericht Marco.

Eten net als ieder ander en verder niets bijzonders.

Je eet veel koolhydraten en aardappels zijn ook nog eens een nachtschade. Lees je eens in op het alleen lezen onderdeel en op de site van poekie het stuk: wat eten wij. ( www.voedingisgezondheid.nl )

En als je verder leest op het forum zul je zien dat eten "als ieder ander" hier een iets andere betekenis heeft :wink:

 
Eet je ook brood.

De koffie zou ik maar afbouwen tot nul. Is een ramp voor je bijnieren. En je lever zal er ook niet blij van worden, trouwens geen enkel orgaan in je lichaam.

Vitamine D3 is een synthetische vorm en een geisoleerde vorm. Levertraan van vitavie is een natuurlijk product met de juiste verhouding van vitamine A-D. Vit. D moet je nooit alleen slikken maar in combinatie met vit. A.

Lia

 
Ja brood eet ik ook, koffie ga ik zeker afboouwen. Zal op het werk wel moeilijk zijn hahaaa. Ik ga de margarine eerst vervangen door roomboter

 
Ach jee hoofdzonde nr1 nog in huis, margarine is echt dodelijk. Welkom, en veel leesplezier, ik denk dat je zelf ook nog wel eens zult gniffelen om je eigen woorden.

 
margarine in combinatie met granen: ga je niet direct dood van, het gaat gewoon heel langzaam. :mrgreen:

Lia

 
Quote:
margarine in combinatie met granen: ga je niet direct dood van, het gaat gewoon heel langzaam. :mrgreen:


Hahahahaha, arme Marco, we willen je niet afschrikken, maar we eten nu eenmaal "anders dan anderen". Wordt je langzaam maar zeker erg gezond van. En gezondheid komt met humor!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan