voorstellen Lucky

lucky14

New member
Hoi, Ben ook nieuw op dit forum en wij komen uit de omgeving van Emmen. Nu ben ik op zoek naar een goed adres voor rauwe melk om yoghurt van te maken.Iemand een idee.

Rauwmelkse kaas heb ik al kunnen aanschaffen, evenals de pure graz vlees van de BONI.Verder gebruiken we het Keltisch Zeezout en de grasboter van Zuiver Zuivel. We nemen 3 x daags een gram VitC(ipv Waterstofperoxide). Recent ook overgestapt op zuurdesembrood en weinig tot geen aardappelen.Ook de Amanprana Kokosolie nemen we nu al jaren en vinden wij qua smaak er toch wel bovenuit steken.

 
Hallo lucky, ik ben hier ook nieuw en zal mij binnenkort ook voorstellen. Vanaf Emmen heb je mijn inziens drie mogelijkheden die evt redelijk aan te rijden zijn. 'T Ecolar in Wijthmen bij Zwolle, zorgboerderij Naoberhoeve in Echten bij Hoogeveen en zelf haal ik als ik op de camping ben m'n melk bij de Agarahoeve in Dwingeloo. De laatste verkoopt niet officieel, dus je moet het zelf uit de tank halen. Rond 18.30 is er in ieder geval melk want het kan zijn dat de kaasfabriek de tank op de dag heeft geleegd. Veel succes met je zoektocht.

Hans

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan