Voorstellen Kees kielen (Mani Vivendi)

Mani VIvendi

New member
Hallo

Ik heb me zojuist ingeschreven op dit mooie forum vanwege het kombucha gedeelte. Ik kwam achter dit forum omdat onze bedrijfsnaam een paar keer genoemd werd. Gelukkig positief.
Mani Vivendi was een van de eerste (2001) internet winkels in Nederland en ons eerste product was kombucha. Ideal moest nog uitgevonden worden. Er was nog geen webwinkelsoftware en de Bol.com en Zalando's van deze wereld moesten nog bedacht worden.
Ik gaf in het begin de zwammen weg maar de vraag werd zo groot dat ik ze er speciaal voor ging maken. IK ben er toen geld voor gaan vragen. Niet snel daarna vroegen mensen mij of ze ook drank bij me mochten kopen. Zo is ons webwinkeltje begonnen. Het is altijd hobby gebleven totdat ik een paar jaar geleden goed ziek werd. Ontslag volgde direct, en nu proberen we min of meer van de winkel te leven. Dat lukt overigens maar heel beperkt. Ik sta natuurlijk altijd open voor vragen over kombucha. Dat ik er al lang mee bezig ben wil niet zeggen dat ik er ook veel van weet. Zeker niet als ik sommige bijdragen lees. Ik maak bijvoorbeeld de kombuchadrank niet meer zelf. Dat is niet meer te doen met 40 a 50 flessen per week. De kombuchadrank wordt nu in België gemaakt door een sociale werkplaats.

Kees Kielen.
Mani Vivendi kombucha
 
Dag Kees,

Welkom! Mooi product, ik ben een doe-het-zelver, maar fijn dat er biologische ongepasteuriseerde kombucha te koop is ook. Ik denk dat de vraag nog wel toeneemt. In de VS is het steeds vaker "on tap" te verkrijgen en in eetgelegenheden verschijnt het hier en daar al op de kaart. Succes ermee.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan