Voorstellen: Karen (karengezond)

karengezond

New member
Hallo allemaal,

Wat een ongelooflijke site. Erg interessant, veel nieuwe dingen gelezen. Heb afgelopen week een leverreiniging gedaan, voel me goed!! Ga binnenkort bitterzout en Oxy Powder bestellen. Sole heb ik ook al gemaakt en neem ik dagelijks.

Heb onlangs bij Hinmeijer H2O2 besteld, 35% foodgrade en direct verdund. Nu kwam ik op you tube tegen dat je het ook kunt inhaleren, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik doe dit nu een week, een oude neusspray uitgekookt en een paar keer per dag spray ik het rechtstreeks achterin mijn keel terwijl ik diep inadem.

Bedankt voor de reacties en de leerzame site.

Hartelijke groet, Karen

 
Hoi Karen,

Je kunt ook H2O2 in een netipot (neusdouche) doen.

Ben je op dit forum belandt vanuit gezondheidsklachten?

Lia

 
Hoi Lia,

Nee, voel me helemaal gezond ;-)

Puur interesse en preventief. Mijn jongere broer is pas overleden (leukemie) en mijn vader (83 jaar) heeft longkanker gehad. Is geopereerd, maar krijgt nu uitzaaiingen.

Kan ik op de site meer vinden over een netipot? Dan ga ik snel even zoeken! Bedankt.

Karen

 
Karen,

Gecondoleerd met je broer, heftig hoor.

Ik weet niet hoe lang je al meeleest, hier wat info:

Lees het 'alleen lezen forum' eens door met teksten van Mike en ook 'voedingsrichtlijnen' van Weston Price himself.

Verder vind je hier de 'gebruiksaanwijzingen voor nieuwe leden' van Dennis.

En op 'mijn site' vind je informatie vanaf dit forum overzichtelijk bij elkaar.

De netipot (een glazen versie ipv plastic) vind je hier, hij is niet goedkoop maar werkt wel prettig en je krijgt geen verkeerde stoffen binnen, je werkt tenslotte met warm water.

Ook kun je daar een waterwervelaar kopen.

Lia

 
Hoi Lia,

Dank je wel..

Bedankt ook voor alle info, inderdaad handig en verstandig om te lezen. Ik zal de regels respecteren.

Via jouw site ben ik hier ook terecht gekomen.

Karen

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan