Hallo allemaal, Mijn naam is Jitske en ik woon in Delfzijl. Eigenlijk was ik niet op zoek naar betere voeding. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik het niet gek deed en voelde me ook wel goed. Ik at biologisch, de goede vetten, Keltisch zeezout,geen pakjes,zakjes en potjes met o.a. E-nummers. Maar ook weinig vlees en veel vezels. Nu na enkele lezingen van Mike en het e.e.a. lezen, ben ik veranderingen aan het doorvoeren. Na een stressvolle periode lukt het me alleen om dit stapsgewijs op te pakken. Te veel tegelijk willen levert nu te veel stress op merk ik. Het raakt ontzettend veel bij me. Ik droom er zelfs van. Ik eet Kefir van rauwe melk, rundvlees van grasetende runderen, veel meer kaas en vlees dan ik gewend was en ik eet minder koolhydraten. Ook neem ik de Blue Ice Royal Butter Oil/Fermented cod Liver Oil blend. De laatste dagen merk ik dat ik heel erg moe ben. Een dag kon ik echt helemaal niet functioneren en had ook voor het eerst van mijn leven last van brandend maagzuur. Een teken van te weinig maagzuur en moeite met eiwit-vertering heb ik begrepen. Ik heb me voorgenomen om meer water te drinken. 's Morgens begin ik nu met een glas water met citroensap en een theelepel sole. Fijn dat dit forum bestaat waar meer ervarenen hun kennis delen. Voor mij is de "forumwereld" ook nieuw. Het verbaast me dat er van die vreemde forumnamen zijn, maar dat zal ook een reden hebben. In ieder geval mooi om jullie hier te ontmoeten.