Voorstellen Jitske

Jitske

New member
Hallo allemaal, Mijn naam is Jitske en ik woon in Delfzijl. Eigenlijk was ik niet op zoek naar betere voeding. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik het niet gek deed en voelde me ook wel goed. Ik at biologisch, de goede vetten, Keltisch zeezout,geen pakjes,zakjes en potjes met o.a. E-nummers. Maar ook weinig vlees en veel vezels. Nu na enkele lezingen van Mike en het e.e.a. lezen, ben ik veranderingen aan het doorvoeren. Na een stressvolle periode lukt het me alleen om dit stapsgewijs op te pakken. Te veel tegelijk willen levert nu te veel stress op merk ik. Het raakt ontzettend veel bij me. Ik droom er zelfs van. Ik eet Kefir van rauwe melk, rundvlees van grasetende runderen, veel meer kaas en vlees dan ik gewend was en ik eet minder koolhydraten. Ook neem ik de Blue Ice Royal Butter Oil/Fermented cod Liver Oil blend. De laatste dagen merk ik dat ik heel erg moe ben. Een dag kon ik echt helemaal niet functioneren en had ook voor het eerst van mijn leven last van brandend maagzuur. Een teken van te weinig maagzuur en moeite met eiwit-vertering heb ik begrepen. Ik heb me voorgenomen om meer water te drinken. 's Morgens begin ik nu met een glas water met citroensap en een theelepel sole. Fijn dat dit forum bestaat waar meer ervarenen hun kennis delen. Voor mij is de "forumwereld" ook nieuw. Het verbaast me dat er van die vreemde forumnamen zijn, maar dat zal ook een reden hebben. In ieder geval mooi om jullie hier te ontmoeten.

 
Hi Jitske, welkom.

Dat denken dat je het niet gek doet is lekker herkenbaar. Succes bij het doorvoeren van de veranderingen. Bij slechte spijsvertering kun je ook bij de maaltijd gefermenteerde voeding gebruiken, plukje zuurkool ofzo.

 
Hallo Jitske, ook een welkom van mij.

Ik hoop dat het je veel gaat brengen, de moeheid zal zeker een ontgiftingsreactie zijn, komt allemaal wel weer goed.

Lia

 
Dit is Jitske van der Spoel, de persoon die voor mij drie opeenvolgende Gezond Verstand Avonden heeft mogelijk gemaakt in Schildwolde, waar ik maar liefst ruim twee uur voor moet rijden. En dan heb ik de terugweg nog niet meegeteld! Maar het is het allemaal meer dan waard geweest, alle drie de keren, want dankzij haar ben ik nu in korte tijd een HIT in het Groningse!

Bovendien kunnen Jitske en ik het dermate goed met elkaar vinden dat we nu een vaste samenwerking zijn aangegaan, waarbij ik maandelijks een kennisavond in haar centrum Innerweelde zal verzorgen, net zoals ik dit maandelijks in Soest altijd deed. De eerstvolgende kennisavond is op donderdag 4 april. We verwachten weer een volle bak, dus geef je bijtijds op!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.233
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan