Voorstellen ilovenaturalfats

Hoi

Het leek me leuk om me even voor te stellen hier,aangezien ik dat niet altijd gedaan had bij forums.Zat daarnaast ook vaak wat te hannessen met wachtwoorden die kwijt waren of erg moeilijk soms.

Ik ben een man die in drenthe woont maar plannen heeft om in brabant (cuijk) te willen wonen,Mijn vriendin woont namelijk hier. Verder vind ik het een supermooie omgeving om te wonen ook vlak bij Nijmegen.

Heb hier eerder gestaan even kort maar wilde goed overnieuw beginnen, omdat ik me nu echt in Wapf voeding heb verdiept. En eet dat nu ook lekker veel verzadigt vet en biovlees wil graag grasgevoerd natuurvlees nemen als ik kan bestellen,verder eet ik graag een bak schapenjoghurt smorgens en heel zachte gekookte eieren plus nu weinig zuurdesenspeltbrood,verder vlees, bataat en groente gebakken uitjes, ook door gehakt verder nog wel meer.

De eerste reden dat ik weer terug ben is dat ik graag bijnierextract wil kopen, en natuurlijk voor de ander dingen op het forum, maar de wegen er naartoe lastig vind (buitenlanse sites enzo). heb nu wel levertraan/boterolie besteld bij vitavie zou maandag wel komen denk ik.

Verder heb k me meer ingelezen hier,en ook op de site: voeding is gezondheid van Mike, de you tube filpjes van Mike vond ik ook erg goed en interessant.

Zal denk ik nog wel het een en ander te vragen hebben, want ben op deze manier nog niet heel lang bezig maar wil dolgraag herstellen en sterker voelen.

Groetjes van mij

 
Hoi

Bedankt voor jullie reacties.Ik gebruik zo nu en dan rauwe biologische melk bij een fijn adres in anderen,erg leuke mensen die oorspronkelijk uit brabant komen.

Verder ook keltisch zeezout. Heb vandaag net de blue ice royal levertraan/boterolie binnen gekregen.

Waar ik van wil herstellen is een erg moe en vaak wazig gevoel,een soort wattenhoofd, en zwak in de spieren op bepaalde manier dingen vasthouden of op de fiets komen kost al moeite.Verder vaak prikkende jeuk over m,n lichaam vooral benen en borstkas,en rode plekken, onderaan zeg maar :D in de vorm van kringen.De huisarts zei een paar jaar terug dat het schimmelinfectie was en kreeg een zalfje, maar wil dit nu oop een natuurlijke manier aanpakken liefst van binnenuit dmv voeding.

Ik ben benieuwd of het bijnierextract echt zal werken. Werd vandaag wat ontmoedigd omdat iemand zei dat de oxy powder oplichterij was,dat hij dat had gelezen.Dat heb ik nl dus ook in huis na 7 dagen mijn darmen gereinigd te hebben ermee.

Ik hoop niet dat het erg is als ik met meer vragen kom.

 
Je moet wat kokosolie pakken bij elke maaltijd, kokosolie helpt bij schimmelinfectie. En als Oxy Powder oplichterij is had je niet je darmen gereinigd, zo te zien werkt het wel bij jou. Waar staat dat dat Oxy Powder oplichterij is? Verder kun je biergist van Pax pakken voor je huid en moeheid.

Leer zelf te denken, en te voelen wat het doet in je lichaam.

 
Hoi

Kokosolie had ik regelmatig gebruikt, ja en veel ook bij de maaltijd puur vette maaltijd jammie,maar helaas ging het er niet mee weg.Biergist van pax ken ik wel, heb ik wel eens een paar potjes van gebruikt. Misschien maar weer kopen kost ook maar 5 euro hier in de natuurwinkel.

Na het een en ander gelezen te hebben dacht ik aan histamine reacties, omdat de jeuk met vlagen komt, en tesamen met een raar gevoel in mijn hoofd, dan ervaar ik een vervelende ruis/pieptoon, die dan erger word. Die toon heb ik trouwens zowiezo altijd best wel vervelend,het verhinderd ook contact maken dat gaat best stroef laatste jaren.

 
Absoluut histamine, gekoppeld aan een schommelende bloedsuikerspiegel. Doet me denken aan mijn klachten van weleer. Diagnose: bijnieruitputting.

Mike

 
Wellicht is dit nu even niet alleen op te lossen met de goede voeding? Die ik nu veel eet. Gebruik ook behoorlijk veel biologische roomboter, die smaakt zacht zoo super lekker.

 
Mike raad jij t gebruik van oxy powder aan bij ontgiften als je bijnieruitputting hebt.. .?

En bij opstipatie?

Ik zit elke dag aan de h2o2 en bitterzout... Natbi ook ... Pfff naar t toilet gaan is nog wel lastig..

Heb het gevoel dat ik elke dag er weer een vet rand bij krijg...ik kom nog steeds aan val niet af..helup!

Dag menu vandaag.

Smoothie met advocado, kefir, rauw ei ,rauwe kwark. Halve Grammy Smith appel.

Na 3 uur een rauw eigeel met citroen en grapefruitsap ,appel azijn en eetlepel olijf olie.

Lunch, 3 eieren met ham en kaas

Toe beker kwark met slagroom

Avond 50 gram rijst Basmatie ,Gehakt met gheeboter beetje brocolie

In ghee gebakken 2 eiwitten, over gebleven v d ei gelen

Toe beker kwark met eetlepel crème fraiche

Graag advies!

 
Kan iemand mij vertellen of je honing en kwark , yogurt, slagroom, crème en. Rauwe melk tot je drogen koolhydraten moest mee tellen?

Of alleen je boekwiet, rijst etc....

 
Quote:
Mike raad jij t gebruik van oxy powder aan bij ontgiften als je bijnieruitputting hebt.. .?

En bij opstipatie?


In 1 woord: ja. Elke kans om meer zuurstof in je lijf te stoppen moet je aangrijpen. Zuurstof is van belang voor alle warmteprocessen in je lichaam, waaronder ook voedselverbranding. Jouw gesteldheid is te yin, veel te vasthoudend. Daar moet je de ultieme yang-stof tegenover zetten, nl. zuurstof.

Mike

 
Okay thx, en de telling v d koolhydraten Mike?Kan iemand mij vertellen of je honing en kwark , yogurt, slagroom, crème en. Rauwe melk tot je drogen koolhydraten moest mee tellen?

Of alleen je boekwiet, rijst etc....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan