Voorstellen Henderina | GAPS dieet

Henderina

New member
Hallo allemaal!

Mijn naam is Henderina Woudstra. Inmiddels alweer ruim 3 jaar geleden kwam ik tegelijkertijd in aanraking met het boek van Weston Price en het GAPS dieet. Daardoor zijn heel wat puzzelstukjes voor mij op hun plek gevallen. Chronische vermoeidheid, ADD en HSP-kenmerken zijn mij niet onbekend. Inmiddels kan ik meer dan 40 uur per week werken, bereik ik veel beter mijn doelen (al ben ik nog steeds creatief chaotisch) en na een evenement met veel mensen en nieuwe informatie heb ik de volgende dag weer lekker energie, in plaats van dat ik 3 dagen moet bijkomen.

Omdat ik zo onder de indruk was van de resultaten heb ik er zelfs mijn werk van gemaakt en ben ik GAPS therapeut geworden. Gerrit van GAPSdieet.nl zet zich al jaren in om het dieet meer bekendheid te geven. En daarmee heeft hij al vele mensen geholpen een gezondheid weer (een heel stuk) terug te krijgen. Helaas is het GAPS boek in het Engels een groot struikelblok voor veel mensen.

Daarom heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd om het boek te mogen vertalen. Dat is een flinke klus geweest, we zijn nu bezig met de puntjes op de i te zetten, maar hij komt dit jaar (2015), waarschijnlijk rond de zomer uit! Meer informatie vind je op www.gapsboek.nl, waar het boek t.z.t. ook te koop zal zijn.
 
Welkom Henderina, fijn dat jij dit hebt gedaan, ik heb het boek wel maar is voor veel mensen idd een obstakel, laat maar weten hier wanneer het beschikbaar is, ik zal zeker een exemplaar aanschaffen. Mooi ook om te lezen dat jij er zoveel baat bij hebt gehad.
 
Wat fijn Henderina! Engels is ook voor mij een struikelblok, dus ik vind het heel fijn dat het straks in het Nederlands uitkomt! Ik ga je site straks ook bekijken.
 
Henderina, goed om te horen dat het eind-stadium in zicht is!

Voor meer informatie over GAPS kunnen de mensen kijken op www.gapsdieet.nl
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan