Voorstellen: Hannes

Graig3091

New member
Mijn naam is Hans ben aan het afbouwen van psychiartische medicijnen te weten semap tryptizol ametripteline akineton seresta en loramet.

Van loramet en trytizol ben ik af daarna kreeg ik spastisch colon.

Volgens de huisarts zal ik daar last van blijven houden heb daar molaxole voor gekregen,voorheen metamosil blijf daar toch last van houden.

Toen ben ik verder gaan zoeken toen kwam ik bij Gaps uit wat ik erg zie zitten.

wilde mij aanmelden op het forum toen was het forum weg,daarom ben ik hier beland en zag de zelfde die ook op het gaps forum waren.

Vrienelijke groeten

Hannes

 
hoi Hans welkom hier op het forum.

Ik hoop (en verwacht ook wel) dat dit forum je de info geeft waar je naar zoekt!

 
Hi Hannes, Heb deze medicijnen tegelijk gebruikt? Ga je ze ook tegelijk afbouwen? Zal wel moeilijk en verwarrend zijn om er mee te stoppen. Maar ik vind je zoektocht naar een andere wijze van goed en gezond voelen bewonderenswaardig. Heb je de blog evolutionarypsychiatry.blogspot.com weleens gelezen? Misschien nuttige info voor jou? Volgens mij kunnen mensen die last hebben van depressie en gerelateerde psychische klachten veel baat hebben bij GAPS en vooral een versie ervan laag in de koolhydraten (maar niet te laag). Het lijkt me een lastige tocht om psychische klachten te genezen met voeding omdat je veel vertrouwen in jezelf en in de signalen van je lichaam moet hebben. Maar ik geloof dat deze weg tot echte genezing kan leiden en niet alleen symptoom bestrijding. Er valt zo veel winst mee te boeken. We horen graag hoe het gaat! Succes!

 
Hi Hannes, welkom hier, en poeh...wat een knappe stap ben jij aan het zetten. Ga er maar van uit dat dit echt lang gaat duren, maar met ups en downs zul ook jij je uiteindelijk beter gaan voelen. Je zult vast je ervaringen met alles hier melden, en je zult zien dat de meesten meer dan bereid zijn om je te ondersteunen en helpen, met antwoorden/uitleg zodat je gaat begrijpen wat er gebeurd in je lichaam. En je zult zien, dat is heel erg veel.

 
Mensen bedankt voor de omderstuining dat doet goed.

Om op de vraag van claireelis terug te komen doe ik niet alles te gelijk maar semap ametripteline zijn op de helft loramet is er pas af en tryptizol een half jaar.

Ik dus zit nu in een ontwenningssyndroom maar heb ook alle stuun van mij vriedin.

Maar ik er voor mensen tot later.

Groeten van Hannes

 
Nu beste mensen even een kort berichtje over het afbouwen van medicijnen.

Na 3 moeilijke maanden zijn loramet en seresta eraf zag aan mijn berichtje dat ik seresta heb vergeten te vermelden maar die twee verslavende medicijnen zijn er af.Semap en amertipteline zijn het zelfde gebleven dat ga ik omstreeks eind jan mee beginnen elke keer een klein stukje wand ik gebruik ze nu nog als stuin voor ontwenning van seresta en loramet mijn vriendin heeft een heel schema opgesteld een 8ste per drie weken per medicijn.

Ben van mening dat het Gaps dieet er toe bij gedragen heb ik ben meteen vol Gaps gegaan.

En de smooties van Mike niet te vergeten.

Heb de afgelopen maanden niet gepost om dat ik nog aan het leren ben over voeding en dan kan ik geen zinnig antwoord geven.

Groetjes Hannes

 
Hartstikke knap van je Hannes! Goed gedaan en ga zo door met de rest afbouwen! Binnenkort zul je medicijn vrij zijn, een hele overwinning. Je bent van mening dat het GAPS dieet je goed doet?

 
Hoi Rapunzel

Ben inderdaad van mening dat het GAPS dieet mij goed doet ik vind het een zeer uitgebreid dieet.

Heb het geluk dat ik binnen dat dieet bijna alles verdraag zoals linzen in alle soorten witte bonen wat minder dus die heel soms maar linzen vaak 24uurs yogert van geiten melk of schaap jammergenoeg zijn ze gepasteureerd zou graag rauwe hebben,ook verschillende amandelbroodjes.

Niet te vergeten de heerlijke soepen van runderschenkel hele scharrelkippen de stoofpotjes gebruik veel lamsvlees

en wilde Zalm en wild.

Ik hoop dat je hier wat aan heb ik heb nog onvoldoende kennis om je goede raad te geven.

Groetjes Hannes

 
Hannes, wat geweldig dat je vorderingen maakt!! Full GAPS is volgens mij een uitstekend dieet - vooral voor psychische klachten. Veel succes! We horen graag hoe het afbouwen v/d laatste 2 medicijnen verloopt!

 
Hannes wat ongelooflijk knap en fijn dat het zo goed gaat. De vlag gaat uuit als alle medicijnen de deur uit zijn :)

 
Hallo Hannes, lees nu pas je berichten. Heb veel gewerkt de afgelopen week. Wat moedig van je om af te bouwen met medicatie. En wat knap dat je al van de sederende medicijnen af bent. Respect.

Aangenaam kennis maken.

Sylvia

 
claireelis,Poekie,Dirta,Boschje

Bedankt voor jullie bemoedigende berichten was ook de bedoeling het oude jaar afscheid te nemen van die sufmakers was het goed zat ik kon er maar niet van af komen maar zins dat GAPS ging het.Maar vergis je niet die anderen versuffen ook maar minder ik heb ze gekregen voor angst stoornissen maar die zijn ook praktisch weg.Ik ga nu slapen want het is al laat.

Groetjes Hannes

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan