Voorstellen Gillian en Jodium ongerustheid

http://www.breastcancerchoices.org/iodine.html

Quote:
nu merkte ik bij het me beroerd voelen na inname van jodium...allerlei sensaties in mijn borstweefsel en oksel gebied.


Waarschijnlijk opgezette lymfklieren door de detox.

Dus composiet is ook niet oke?

Altijd extra zout nemen als je zo'n bromide detox gaat doen;
Quote:
To treat the bromide poisoning a supervised iodine supplementation was given to them. It was chased down with a good pinch of salt! Yes, salt contains chloride, another of the halogens that kicks out bromide. The salt loading technique is the brainchild of Dr William Shevin. a natural form of salt is best to use. Half a teaspoon of sea salt was mixed with cup of water for the treatment. As soon as an adverse effect was experienced from taking the dose of iodine, they drank the mixture. (Eating more salt does not work the same.)

Over time, the iodine once again engage with its own receptors and restore full functionality once more. We do not realise how iodine contributes to so many aspects of our physical and emotional wellbeing. It is only when we lose it that we notice how terrible we feel both emotionally and physically. A few drops of the famous Lugol's iodine will not even out the score until the bromide factor is addressed. So, take it with a pinch of salt!

Article Source: http://EzineArticles.com/6696823


http://ezinearticles.com/?Bromide-Poisoning-May-Be-the-Cause-of-Your-Headaches,-Bad-Mood-and-Thyroid-Problems!&id=6696823

 
Je zou de composiet middels bioresonantie kunnen laten testen. Verse composiet vullingen geven nog wat chemie af, dat wordt langzaam minder. helemaal fris wordt het nooit. Je zult steeds wat BPA en fluoride belastin goverhouden, je kan die stoffen meteen mee laten testen, als je dat doet, laat ze dan apart testen, dan weet je het ook meteen voor andere bronnen van deze stoffen zoals tandpasta en flosdraad voor fluoride en BPA voor blikvoer en thermisch papier (kassabonnen).

 
Hi Gerard, dank je. De vullingen zijn al wel 'oud'...BPA? fluoride?? zit dat in composiet?..dat soort producten als tandpasta, flosdraad..blikvoer..kassabonnen? ben ik al jaren erg allert op...hoewel kassabonnen?? Een mens is nooit te oud om te leren..

Goede tip...bioresonantie..

 
Dit een forum. Op een forum is het de gewoonte dat nieuwe mensen zich voorstellen. En anderen reageren op je. Wil je over die personen meer weten, dan zoek je dat op. Degenen die reageren hebben vaak hun strepen op dit forum verdiend en Poekie zeer zeker!

Dit forum gaat over voeding en gezondheid. Voeding is de basis. Het is dus een vraag die hier heel vaak gesteld wordt. Als de basis niet goed is, en de basis is hier wapf, dan kan je iemand plat gooien met adviezen en supplementen, maar vooruitgang komt er niet.

En wil je weten wie ik ben? Even onder mijn naam klikken en zoeken naar mijn voorsteltopic.

 
Oh Alexandra, zo werkt dat dus. Wat een onvriendelijke toon en agressief. Dit is duidelijk niet mijn forum.

 
Misschien niet. Jouw vraag had echter ook een ondertoon, een beetje wantrouwig. Op dit forum zijn we van de helderheid en duidelijkheid. De post van Alexandra liet weinig aan onduidelijkheid over. Als je hier niet mee om kan gaan is dit inderdaad niet jouw forum.

Mike

 
Gillian,

Als je wilt weten wie ik ben klik dan even op 'Lid' onder mijn naam. Daar vind je ergens mijn voorstelronde.

En graag willen we hier weten wat iemand eet en drinkt omdat daar waarschijnlijk nog veel te veranderen valt wat dan weer gezondheidsvoordelen op kan leveren.

Het is dus zuiver om jou weer verder op pad te helpen.

Ik hoop dat je nog meeleest en wilt reageren.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.023
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan