Voorstellen Gannicus + kleine dankbetuiging

Gannicus

New member
Hallo allemaal - Ik lees nu al een maand of 4 mee hier op dit zeer interessante forum en wil me bij deze voorstellen. Ik ben Gannicus, man van 29 en woon in den bosch. Per toeval ben ik eigenlijk op dit forum terecht gekomen, hoewel ik jaren geleden al eens op het amerikaanse WAPF ben geweest. Ik denk dat ik er toen niet voldoende voor openstond, maar het lot heeft me nu alsnog hier teruggebracht :)

Vooral de laatste jaren heb ik steeds vaker vage klachten gehad als vermoeidheid, soms wazig zien, lichtschuw en me niet op mijn gemak voelen in drukke omgevingen. Ik kon me herinneren dat ik vroeger juist altijd heel energiek was en nergens last van had, dus ben ik op zoek gegaan naar antwoorden. Ik heb hier al een heleboel leerzame en interessante informatie gevonden en ben nu een maand of 4 bezig om mijn voedingspatroon in te richten volgens de richtlijnen van WAPF. Ik was een echte brood/pasta/rijst eter, oftewel ik vond het fijn om me "goed gevuld" te voelen en dat heb ik nu teruggebracht tot 2 boterhammen per dag. Verder eet ik zo veel mogelijk biologisch; eieren, rauwe melk, kokosolie, vlees, beestebottenbouillon, olijfolie en gebruik ik keltisch zeezout, magnesiumolie en adrenal. Ik ben heel simpel begonnen met de gefermenteerde levertraan en elke week iets veranderd of toegevoegd.

Hiernaast heb ik al een h2o2 kuur gedaan, vorige week mijn eerste leverreiniging en ben nu bezig met oxypowder. Ik moet zeggen dat ik me lichamelijk bijzonder goed voel en stapje voor stapje mijn eten verder opschoon. Ik at vorige week een frietje en werd er gewoon misselijk van terwijl ik nog niet zo lang geleden echt uitkeek naar de wekelijkse patatjes.

Ik wil jullie hierbij allemaal bedanken voor jullie bijdrages op dit forum en de inzichten de ik hierbij heb opgedaan. Keep up the good work :)

Gannicus

 
Van harte welkom.

Jij bedankt voor deze positieve lof-uiting over dit forum :)

Fijn te horen dat je al zoveel positieve omslagen hebt kunnen maken en dat je zich nu zoveel beter voelt.

Ga zo door zou ik zeggen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan