Voorstellen - Frank

Puur

New member
Ik ben blij met het Weston Price Forum.

Ik ben net 50 jaar geworden en biologisch kruiden kweker van beroep. www.puur-aroma.com

Hiernaast ben ik Herborist (kruidendeskundige) opleiding bij De Sprenk in de Mortel en de Europese Academie voor Natuurlijke Gezondheidszorg te Maaastricht. Daarnaast ben ik voedingsdeskundige althans bijna (maart examen).

Hobby's zijn: eten uit de natuur en voeding in relatie tot gezondheid. Tja.... en kruiden natuurlijk.

 
He hallo Frank, ik heb ook de herboristenopleiding gedaan bij dezelfde Sprenk in een ver verleden.

 
Hoi Frank,

welkom, en ik ken je kruiden (zoals ik in een ander berichtje al schreef) leuk dat je ook op dit forum komt kijken. Ik ben vgl consulent en gt in opleiding bij de eang.

 
Leuk lievergezond en Tanja.

Grappig om een Herborist van de Sprenk en een vgl consulent van de EANG hier tegen te komen. TOP.

 
Hoi Frank, welkom

Ben je vanwege gezondheidsklachten op dit forum gekomen of gewoon vanuit interesse?

Lia

 
Lia hallo.

Interesse feitelijk.

Was aan het zoeken naar meer informatie over Brian Peskin, het verzwegen verhaal over kanker. Essentiële vetzuren, celmembraan, zuurstofdruk cel, fosfolipide, cholesterol en dergelijke zaken. En toen kwam ik dit forum tegen.

Frank.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan