Voorstellen Djeena

D

Djeena

Guest
Hallo, ik ben Djeena en ik ben zeer geïnteresseerd in natuurlijke voeding en alles wat daarbij hoort. Ik heb hier een hoop te lezen heb ik al gezien!

Groet Djeena

 
Hoi Lia,

Ja, na allerlei onderzoeken vorig jaar bleek dat mijn cholesterol en suiker beslist niet hoger mogen worden. Ik heb toen mijn eetpatroon radicaal omgegooid. Want als je eenmaal begint, dan val je van het één in het ander. Ik begon met het vermijden van transvet. Toen waren de e-nrs aan de beurt. Geen pakjes/zakjes meer, maar alles zelf maken (ik heb mijn aluminium pannen de deur uitgedaan na een artikel hier te hebben gelezen). Ik ben op deze site geattendeerd door de boer die de Olde Remeker kaas maakt. Deze eet ik iedere dag. Jammer genoeg kan ik hier in de buurt geen rauwe melk vinden.

Nu ik wat vaker op deze site kijk vond ik het tijd om mij aan te melden en mijzelf voor te stellen.

Het is frappant dat als je eet wat je lichaam kan verwerken, je ook meteen afvalt. Ik ben al 6 kilo kwijt in een half jaar. Ik snoep niet meer op een klein stukje pure chocola per dag na.

Ik lees toevallig net een artikel in een blad over Puravita, dat zou een natuurlijke body- en gezichtslijn zijn. Ben je daarmee bekend?

Groet Djeena

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan