Voorstellen & electrosmog

G

Guest

Guest
Hoi, na weken, nee maanden, tientallen internetfora bezocht te hebben, heb ik besloten om me maar eens bij dit mooie gezelschap aan te melden.

Veel informatie geconsumeerd de afgelopen tijd, maar zo te lezen te weinig vet:))

Naast de fora ook diverse boeken gekocht (zelfs die van Weston Price) en deels gelezen.

Wat me opvalt is dat niet alle 'experts' het met elkaar eens zijn. Dat maakt het soms als leek lastig. Dus ik geef mijn gevoel, wat het eten met me doet, de ruimte.

Maar als je je voedingspatroon gaat veranderen, verandert er vaak wel wat in hoe je je voelt, maar is het lastig pinpointen of dat met je (gewijzigde) voeding te maken heeft.

Voorts lees ik niet zo vaak iets over de relatie tussen gezonde voeding en sporten (of ik mis nog 126 uur lezen). Tot voor kort sportte ik 4 tot 5 keer per week (oké misschien te veel?); sportschool, MTB'en, hardlopen, skaten (wordt nu schaatsen).

Hoewel ik al een klein jaartje uitsluitend biologisch eet, ben ik nu aan het experimenteren met andere producten. Zoals daar zijn, rauwe melk, lever, niertjes, roomboter, meer olijfolie, Ghee, Sole van Keltisch zout (ja, poets er ook mijn tanden mee..), Chia zaden en nu ook Spirulina & Chlorella.

Vele vragen heb ik nog en ik meng me vanzelf in de discussies:)

Ik eet nog wel pasta (spelt) en havermout (die ik 's avonds in het water zet). Eet veel groene groentes. Maar ook dagelijks noten.(ik weet iemand op dit forum die geen voorstander hiervan is...)

Ergens merk ik bij mezelf soms een vermoeidheid (sinds paar maanden) die ik nog niet zo goed kan thuisbrengen. Misschien een halve ontgiftingsreactie?

Het e-boek over bijnier uitputting gelezen (bedankt Mike!) en daar zou wel eens iets kunnen zitten. Vanavond naar een lezing over leverspoeling, het boek van Andreas heb ik al een half jaartje in huis. Maar nog niet gedurfd geloof ik...

Ik woon hartje Utrecht, niet echt electrosmog vrij vermoed ik zo. Dus ook op dat gebied behoorlijk aan het puzzelen. Owja, ik ben een man, 48 jaar (altijd handig om te weten:)

Over de Electrosmog wil ik al vast een vraagje posten.

Ik heb op dit forum wel wat gelezen over Memon en een link naar Ron F.

Mike heeft een keer Floww genoemd, maar niet inhoudelijk.

Mijn vraag is heeft iemand op dit forum, of ken je iemand, die de Stralingsanalyse Personen bij Floww heeft laten doen? Ik ben wat huiverig om wangslijm op te sturen (voor je het weet zit je in een DNA databank) en om daarna die Flow drops in te nemen.

Maar ergens trekt het me ook wel aan om het te proberen.

Een real life experience van iemand zou dan wel eens kunnen helpen.

Bedankt!

 
Hoi Scheermes,

Welkom. Bij mij en mijn vriend ging het gezonder leven ook gepaard met klachten. Ik zie het vooral nu bij mijn vriend waardoor hij eigenlijk gedwongen wordt steeds betere keuzes te maken, maar het helpt wel :D

Over Electrosmog kun je even mijn reactie lezen bij het draadje over waterverbetering https://www.fatsforum.nl/topic/kraantjeswater-drinkbaar/page/2. We hebben nu de prijs binnen en kost 10,- euro per blokje. Dat valt echt in het niets bij prijzen die ik eerder heb gelezen!

 
Welkom Scheermes,
Quote:
Wat me opvalt is dat niet alle 'experts' het met elkaar eens zijn.



Alleen heeft Weston Price als voordeel dat hij onderzoek deed naar gezondheid en niet naar ziekte. En hij financierde zijn onderzoeken zelf en bij heel veel 'wetenschap' moet je de weg naar het geld volgen.

Qua sporten moet je doen waar je je goed bij voelt, je gaat je in ieder geval beter voeden anders zou het stress voor je lichaam betekenen d.m.v. uitputting en ondervoeding.

Lia

 
Heeft er ondertussen al een keer iemand een stralingsanalyse laten maken van wangslijmvlies?

Ik heb van de week een lezing gehad over straling en woon zelf tussen de schotels en wifi van buren etc. ik wil eigenlijk wel weten of ik erg stralingsbelast ben.

sheila

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan