Voorstellen AbuKaliem

AbuKaliem

New member
Hallo, nakomelingen van Adam

Ik ga me even voorstellen, ik ben 35 jaar en woon in Noord-Holland

Mijn interesse in gezondheid was altijd aanwezig maar toen onze kleine werd geboren, werden we meteen geconfronteerd met vaccinatie en voeding en dan wil je extra alert zijn en goed onderzoeken wat wel of niet waar is.

Toen ik hoorde van ‘moedermelk mag niet in de magnetron verwarmt worden’ ging ik mezelf afvragen waarom niet en waarom eten wij wel af en toe eten dat is opgewarmd uit de magnetron??

En zo kom je stap voor stap meer te weten over de leugens en waarheden die er worden verteld over voeding en medicijnen.

Op reis naar de geboorteplaats van mijn ouders in het zuiden van Marokko kwamen we altijd wel bedoeïenen tegen die in de middle of nowhere met alleen een tent als woning en wat vee om hun heen leefden maar wel kerngezond eruit zagen. Achteraf is het ook wel duidelijk, ze eten gewoon wat de natuur hun biedt en ademen schone lucht en drinken vers water en hebben geen of weinig stress.

Ik vind op dit forum veel informatie waar ik wat mee kan en wat voor mij heel erg leerzaam is. Zelf ben ik al een tijdje bezig om me te verdiepen in de islamitische en oosterse geneeskunde en heb een eigen blog over dit onderwerp.

Gezondheid raakt alle aspecten in het leven, vandaar dat ik mij graag hierin verdiep, ik kwam deze site tegen op leefbewust.com en heb ook al wat gelezen over Weston Price. En lees dagelijks wel artikelen op dit forum, dus dan is het wel netjes om me voor te stellen.

 
Welkom, AbuKaliem! Je zult dit wel interessant vinden:

Quote:
Weston Price zag met eigen ogen hoe nomadische arabieren met kamelen en paarden door de Noord-Afrikaanse woestijn trokken, waarbij zowel de arabieren als hun paarden de barre trektocht in perfecte gezondheid wisten te overleven op de melk van de kamelen.


Mike

 
prachtig en zekers interessant!

Is het boek van Westion Price in het Nederlands verkrijgbaar?

thanks Mike

 
Mahababiek abukaliem. Leuk dat er ook iemand geintreseerd is in islamtische geneeskunde.

 
Abukaliem, welkom

Net als wij afkomstig uit het mooie Noord-Holland.

Je hebt interessante dingen op je blog staan, ga er vast eens neuzen.

Op mijn site vind je informatie vanaf dit forum overzichtelijk bij elkaar. Ga daar maar eens een kijkje nemen. Je vind daar ook een boekenlijst met interessante boeken, ook het Weston Price boek.

Verder is het 'alleen lezen forumhttps://www.fatsforum.nl/forum/alleen-lezen-forum' ook bijzonder informatief.

Ook is er een topic over babyvoeding.

Voor de rest wens ik je veel leermomenten en deelmomenten.

Lia

 
Ook een welkom van mij.

Ik vind het ook heel vreemd dat niet iedereen die gedachte doortrekt van de moedermelk naar hun eigen voedsel. Lijkt zo logisch.

 
Dank je wel Lia voor de links

echt eyeopeners, ik ga even tijd reserveren om het 'alleen lezen forum' door te nemen. echt leerzaam.

inderdaad Tanja, dat was echt een moment van 'huh en wij dan?' toen ik ging lezen over de magnetron was het duidelijk, dit apparaat maakt ons eten kapot:) vond het eten na het opwarmen altijd anders smaken en het werd weer heel snel koud.

 
Welkom AbuKaliem,

Krijgt je kindje nog borstvoeding,en hoe oud is je kindje nu?

Ik vond ook altijd dat als je eten in de magnetron opwarmde dat het niet gelijkmatig opwarmde.

Toen ik las hoe slecht een magnetron is heb ik hem onmiddellijk bij het grofvuil gedonderd..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan