VK

Kijk eens wat een aantallen er afgelopen weekend in Londen zijn bereikt - kritische massa!


photo_2021-06-28_15-13-34.jpg

Mike
 
Vanaf 20 juli zijn ze in Engeland VRIJ!


Deze passage viel me op:

Ministers are set to shelve plans for the mandatory use of 'Covid certification' after Freedom Day on July 19.

Freedom Day, die ken ik nog van de Q-posts:

image.png
Nog altijd krijgt Boris van mij het voordeel van de twijfel!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Vanaf 20 juli zijn ze in Engeland VRIJ!


Deze passage viel me op:



Freedom Day, die ken ik nog van de Q-posts:

Bekijk bijlage 976
Nog altijd krijgt Boris van mij het voordeel van de twijfel!

Mike

Kan ook een zoethoudertje zijn om mensen tot 20-7 nog even in vakantiestemming en 'Lalaland' te houden. Om er vervolgens weer keihard in te gaan.

Don't kid yourself.

Arie
 
Zou kunnen idd, maar iets zegt me dat dit een blijvertje is. Brexit = onafhankelijkheid. We zien het op steeds meer manieren nu in de praktijk.

Mike
 
Vreemd. In de NOS, of is het NOSfakenieuws

Johnson: vanaf september prik harde eis voor toegang tot nachtclubs​

Nachtclubs in Engeland blijven een potentiële brandhaard voor corona, waarschuwt de Britse premier Johnson in een persconferentie. Hij wijst erop dat nog altijd ruim een derde van de jongeren tussen 18 en 35 jaar nog geen coronaprik heeft gehad. "Een aantal van de grootste pleziertjes en kansen in het leven worden waarschijnlijk afhankelijker van vaccinaties."
Johnson bevestigt dat zijn regering vanaf eind september de maatregel wil invoeren dat alleen gevaccineerde bezoekers nog toegang krijgen tot nachtclubs en andere horecagelegenheden waar veel mensen bijeenkomen. Eerder liet de regering al weten daarover na te denken, schrijft de BBC.
In de persconferentie werd ook duidelijk dat nu zo'n 60 procent van de mensen die worden opgenomen in een ziekenhuis volledig zijn gevaccineerd. Een topadviseur van de regering, Patrick Vallance, zei erbij dat dit percentage niet verrassend is, aangezien de meeste mensen nu zijn ingeënt. Hij benadrukte dat de vaccins zeer effectief zijn tegen ernstige ziekte. Ze helpen ook om niet besmet te raken, maar dat is niet het doel, zei Vallance.
Johnson kreeg ook de vraag of de versoepelingen alsnog kunnen worden teruggedraaid. Dat scenario kan de premier niet uitsluiten. Hij wijst erop dat er nieuwe coronavarianten kunnen ontstaan.

Dorothé
 
Via Telegramkanaal FvD:
[ Video ]
Huh? Johnson: "Eind september vaxbewijs verplicht voor toegang clubs, grote evenementen"

We waren verbaasd, zijn verbaasd en blijven verbaasd. Vanochtend werd gevierd dat Engeland VRIJ is; geen testbewijzen, geen vaccinatiebewijzen, geen mondkapjes, geen anderhalve meter.

Nou, paar uur later Johnson bovenstaand tijdens zijn perso van vanavond: "after all over-18s have had the chance to be double-jabbed, we're planning to make full vaccination the condition of entry to nightclubs and other venues where large crowds gather. Proof of a negative test will no longer be enough."

 
Is het nepnieuws van de NOS? Of is het deel van het plan en een gevalletje gaslighting om de mensen gek te krijgen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan