VK

Chris Whitty, de Britse Chief Medical Officer (allerhoogste arts), spreekt de waarheid, maar deze wordt door de media volledig onder het tapijt geveegd:



Mike
 
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/engeland-toch-in-lockdown-voor-kerstmis-door-versie-van-corona-die-70-procent-besmettelijker-is/ar-BB1c4l5p?MSCC=1603809732

Goh, wie weet, komt het ook nog snel overzee hier naar ons en verandert onze kerst ook.

Alles is mogelijk.

Dorothé
 
In tekst uit bovenstaande link:
De coronamaatregelen moeten worden verscherpt omdat het zuiden van Engeland getroffen wordt door een golf van het virus die tot 70 procent besmettelijker is.

Virologen hadden het al aangekondigd: er zouden varianten van Covid-19 opduiken.
Nou zeg, hoe duidelijk wil je het hebben.

Dorothé
 
Ik schreef gisteren al in het topic dotcom.radio dat ik bijna zou vermoeden dat die mutatie te doen heeft met de Brexit. Toch wel toevallig dat Engeland nu de boeman is.

En ik kijk nu Sietske Bergsma en zij zegt dit ook.

Goh, misschien zit er wel wat in.

Dorothé
 
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/honderden-nederlandse-chauffeurs-vast-verenigd-koninkrijk/

Frankrijk pleurt alles dicht ook voor vrachtverkeer. Ik heb te doen met die jongens. Staan geparkeerd op twee afgesloten rijbanen voor de tunnel en kunnen nergens heen, geen eten halen en niet naar de wc. Ook eigen rijders (zelfstandig chauffeurs) die als ze niet rijden dus ook geen inkomen hebben staan waarschijnlijk voor dagen daar vast.

Complotdenker
 
Dorothe, ik loop achter met mijn informatievoorziening. Ik zit in een diep reflectieproces a.g.v. stap 4 van de AA en heb echt time out nodig, weg van het forum en terug naar mezelf. Het kost me ook veel energie, ik ben de hele week al doodmoe. Zodra ik iets zinvols te melden heb over de Brexit-deal lees je het hier!

Mike
 
Geen probleem. Houd jij maar eens lekker rust en geniet van een bezinnelijke kerst.

Fijne dagen met Monic en ga zo door met je proces. Bewonderenswaardig.

Dorothé
 
T9nm7hy7si58bwn0h776zigo1xucxdygz.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.766
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan