Vezels

Jullie vergeten - naar mijn idee - 1 ding.
Er is geen enkel lichaam hetzelfde. dus we bespreken hier de verschillende inzichten en mogelijkheden. Wat voor de 1 helpt hoeft voor de ander niet te helpen.
Van mezelf zeg ik altijd - en nog - ik doe maar wat. Naar beste weten.
Wat heeft God geschapen ? Miljarden verschillende lichamen ?
 
Goeie vraag JVG. ik moest even over die zin nadenken.
God heeft gezonde mensen geschapen. Waarom worden er dan zoveel mensen ziek.
 
Waarom zou je je afvragen of je maag te basisch is? Sorry maar ik snap je niet. Je kun het gewoon nemen? Bij de meeste mensen heerst bijnier uitputting wat samen gaat met tekort aan maagzuur. Protocol is bestel meer maagzuur productie, enzymen en vloeibaar eten. Maak soepen op basis van vet en vlees en beetje groente in de blender ermee dan kom je
paar eieren erbij zacht gekookt en de betaine erbij slikken en enzymen. Dat zou al verbetering moeten geven.
Bijnieruitputting gaat bij veel mensen gepaard met een tekort aan maagzuur wordt hier gezegd. En er wordt zelfs meermaals aangeraden tabletten te slikken om je maagzuur op pijl te houden. Denk aan: betaïne HCL.

Toch wordt er jaren later beweerd hier op dit forum dat je liters en líters kangenwater moet drinken. Want dat zou ontgiftend en gezond zijn. Terwijl….Als je even kritisch het internet doorstruint, je kunt vinden, en zelf zult ervaren, dat dit juist je maagzuur enorm om zeep helpt. En ook bijwerkingen heeft. En dus bereik je dan het tegengestelde effect. Het staat volledig contra op de eerder genoemde adviezen.
 
Nog niet zo lang geleden zei een arts op de radio = er is geen enkel mens hetzelfde.
Daar ging ik over nadenken en ------ er is niemand die dezelfde vingerafdrukken heeft als ik. Ik vermoed dat in grote lijnen mensen wel hetzelfde zijn.
 
Bijnieruitputting gaat bij veel mensen gepaard met een tekort aan maagzuur wordt hier gezegd. En er wordt zelfs meermaals aangeraden tabletten te slikken om je maagzuur op pijl te houden. Denk aan: betaïne HCL.

Toch wordt er jaren later beweerd hier op dit forum dat je liters en líters kangenwater moet drinken. Want dat zou ontgiftend en gezond zijn. Terwijl….Als je even kritisch het internet doorstruint, je kunt vinden, en zelf zult ervaren, dat dit juist je maagzuur enorm om zeep helpt. En ook bijwerkingen heeft. En dus bereik je dan het tegengestelde effect. Het staat volledig contra op de eerder genoemde adviezen.
Heb eerder gelezen dat Kangen water met keltisch zeezout en azijn dat voorkomt. Zeker weten doe ik dat ook niet. Te lang geleden maar geloof wel dat het ergens expliciet gezegd is geweest
 
Heb eerder gelezen dat Kangen water met keltisch zeezout en azijn dat voorkomt. Zeker weten doe ik dat ook niet. Te lang geleden maar geloof wel dat het ergens expliciet gezegd is geweest
Ja las ik, maar als je 5 liter water of meer drinkt maak je je maag sowieso basisch. En de vraag is natuurlijk of je dat wilt. Het heeft pro's en cons.
Er zijn meerdere kanten aan het verhaal. Ik geloof dat ik ergens las dat jij op enigerlij moment meer behoefte kreeg aan melk, dan kangenwater.
 
Wie drinkt er nou 5 l of meer water per dag? Ja, Kangen-water is basisch, maar het is bovenal gestructeerd, bestaande uit 1 extra waterstof- en 1 extra zuurstofmolecuul (H2O3). Lees er hier meer over:



Mike
 
Ja las ik, maar als je 5 liter water of meer drinkt maak je je maag sowieso basisch. En de vraag is natuurlijk of je dat wilt. Het heeft pro's en cons.
Er zijn meerdere kanten aan het verhaal. Ik geloof dat ik ergens las dat jij op enigerlij moment meer behoefte kreeg aan melk, dan kangenwater.

5 liter lijkt me idd erg overdreven. Sowieso bij bijnier uitputting is liters water drinken onverstandig vanwege o.a tekort aan maagzuur. Zelfs toen ik nog rauwe melk dronk dronk ik dag met sole. Sinds ik geen melk meer drink merk ik in rap tempo problemen met mijn gezondheid. Waar ik verder niet over uit ga wijden.

In elk geval, Kangen water heb ik geprobeerd maar het viel niet goed. Zou kunnen door wat hij in het filmpje zegt
 
Ik heb het filmpje bekeken en de eerste helft over verschillende delen van de anatomie met verschillende pH-waarden (zowel zuur als alkalisch) is prima. Dan verwijst hij naar machines die water ontzuren en alkalisch maken d.m.v. elektriciteit, die volgens hem je maagzuur verzwakken en je gevoelig maken voor infecties. Als dat zo was zou ik niets kumnen verteren en constant ziek zijn, want ik drink al 5 jaar dagelijks geioniseerd water uit een Kangen-apparaat.

Dit water heeft ook niet als primaire functie om te ontzuren, maar om de ionen te scheiden. Water dat geladen is met negatievr ionen is meer gestructureerd op basis van hexagonale moleculen die microgeclusterd zijn. Dit water is zeer immuunbevorderend en komt qua structuur exact overeen met natuurlijk bergwater of bronwater. Het gaat dus niet om de pH maar om de structuur.

Voor meer info verwijs ik naar de links in mijn vorige post.

Mike
 
Wie drinkt er nou 5 l of meer water per dag? Ja, Kangen-water is basisch, maar het is bovenal gestructeerd, bestaande uit 1 extra waterstof- en 1 extra zuurstofmolecuul (H2O3). Lees er hier meer over:



Mike
nou ja, jij toch? toen je begon met kangenwater ,zei je , ik drink liters en liters....
 
5 liter lijkt me idd erg overdreven. Sowieso bij bijnier uitputting is liters water drinken onverstandig vanwege o.a tekort aan maagzuur. Zelfs toen ik nog rauwe melk dronk dronk ik dag met sole. Sinds ik geen melk meer drink merk ik in rap tempo problemen met mijn gezondheid. Waar ik verder niet over uit ga wijden.

In elk geval, Kangen water heb ik geprobeerd maar het viel niet goed. Zou kunnen door wat hij in het filmpje zegt
precies dat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.744
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan