Verenigde Staten van Amerika

Een luxe in vgl met Spanje

Bedoel je België? Daar zijn de wegen slechter dan in Zimbabwe.
Twee jaar geleden was ik in Spanje, Costa Blanca, en vond de doorgaande wegen niet slecht. Was goed asfalt op de meeste plekken. Ook in de bergen bij Vall d’Ebo, Pego, Xaló was het wel goed.

Bedoel je België? Daar zijn de wegen slechter dan in Zimbabwe.
Twee jaar geleden was ik in Spanje, Costa Blanca, en vond de doorgaande wegen niet slecht. Was goed asfalt op de meeste plekken. Ook in de bergen bij Vall d’Ebo, Pego, Xaló was het wel goed.

Ik bedoel wel degelijk Spanje.

Mss net heraangelegd daar. Had bv een maandje nadien maar eens teruggegaan dan.

225.000.000 ton asfalt is niet gelegd, goed voor zo een 300.000km weg.

Wegens besparingen, maw wegens het vullen van eigen zakken.

24 aug. kondigde minister van Financiën Scott Bessent Operatie Economische Ballingschap aan, met de dreiging om elk land dat zaken doet met Iran te sanctioneren en het financiële systeem op te blazen. Iran's handelspartners zijn onder meer Rusland, China, Golfstaten, India en Pakistan.

25 aug. vloog CIA-directeur John Ratcliffe naar Moskou voor bijeenkomsten. Details van de agenda van de vergadering zijn niet bekendgemaakt.

Het is onduidelijk of deze twee gebeurtenissen verband met elkaar houden, maar de timing is opvallend, vooral omdat Rusland de enige handelspartner van Iran is die al zwaar door de VS is gesanctioneerd, zodat dreigementen met sancties Rusland mogelijk niet zullen raken.

Zoals ik vandaag eerder rapporteerde, was de CIA-bijeenkomst met Rusland bedoeld om de Russen te bewegen de Iraniërs onder druk te zetten om de Straat van Hormuz te heropenen en transacties met Iran te staken, op straffe van verdere sancties onder Operatie Economic Outcast.

Rusland wees het af.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.715
Leden
8.714
Nieuwste lid
Suzanne1972
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan