USA 2020

Zo stom ben ik niet beste Henkie. Zijn argumenten snijden wel degelijk hout.
heb ik gezegd dat je stom bent, nee, maar het wemelt van niet steekhouden tegen argumenten overal op internet. De eerste 7 minuten heb ik gekeken en dat zijn alleen maar statements waarom we zijn standpunt moeten geloven. Dat zei mij eigenlijk al genoeg.
 
heb ik gezegd dat je stom bent, nee, maar het wemelt van niet steekhouden tegen argumenten overal op internet. De eerste 7 minuten heb ik gekeken en dat zijn alleen maar statements waarom we zijn standpunt moeten geloven. Dat zei mij eigenlijk al genoeg

Nee, sorry, dat heb je niet gezegd.
Toch is zijn argument is gewoon goed. Overigens prijst hij het onderzoekswerk en de methode, enzovoorts, Maar het ALLERbelangrijkste bewijs : dat mensen naar meerdere dropboxen zijn gegaan, ontbreekt.
Het is niet overal perse verboden om meerdere stembiljetten (bijvoorbeeld omdat iemand ziek is) in te leveren, dus op zich is het uiteraard hoogst verdacht, en ook nog eens midden in de nacht, en iemand heeft handschoenen aan die ze daarna weggooit, heel, heel erg verdacht. Maar als je claimt dat 1 iemand zelfs tot 100 boxen had bezocht maar dan niet het videobewijs naast de telefoonpings legt, dan heb je dus niks HARD bewezen.
Maar goed, misschien komt dat harde bewijs nog, True the Vote zegt dat deze film pas het begin was.
 
Er zijn toch wel serieuze problemen met deze film. Het allerbelangrijkste bewijs wordt namelijk niet getoond : eenzelfde persoon bij meerdere dropboxen, terwijl ze zeggen dat ze wel de beelden hebben.
Hier een eerlijke, goede review van de film waar dit probleem wordt benoemd.


Speel je je troefkaart meteen uit of bewaar je die voor het eindspel…?

“show ‘weakness’ when you’re strong..”
😉
 
Speel je je troefkaart meteen uit of bewaar je die voor het eindspel…?

“show ‘weakness’ when you’re strong..”
😉
Dat zou een strategie kunnen zijn ja. Wat ik hierboven ook al zei. True the Vote heeft het over 'the Ripcord'

 
Nee, sorry, dat heb je niet gezegd.
Toch is zijn argument is gewoon goed. Overigens prijst hij het onderzoekswerk en de methode, enzovoorts, Maar het ALLERbelangrijkste bewijs : dat mensen naar meerdere dropboxen zijn gegaan, ontbreekt.
Het is niet overal perse verboden om meerdere stembiljetten (bijvoorbeeld omdat iemand ziek is) in te leveren, dus op zich is het uiteraard hoogst verdacht, en ook nog eens midden in de nacht, en iemand heeft handschoenen aan die ze daarna weggooit, heel, heel erg verdacht. Maar als je claimt dat 1 iemand zelfs tot 100 boxen had bezocht maar dan niet het videobewijs naast de telefoonpings legt, dan heb je dus niks HARD bewezen.
Maar goed, misschien komt dat harde bewijs nog, True the Vote zegt dat deze film pas het begin was.
Heb je de hele docu wel gezien vraag ik mij af. beelden van het openbare netwerk krijg je niet overal, bovendien dan zitten we misschien nog te wachten op de video. De telefoondate hebben ze en meer bewijs hoef ik niet te hebben, en ik denk de rechter ook niet. Ik vind het een non issue
 
Heb je de hele docu wel gezien vraag ik mij af. beelden van het openbare netwerk krijg je niet overal, bovendien dan zitten we misschien nog te wachten op de video. De telefoondate hebben ze en meer bewijs hoef ik niet te hebben, en ik denk de rechter ook niet. Ik vind het een non issue
Ja, ik heb hem helemaal gezien.
.... en ook de review.
 
Dat zou een strategie kunnen zijn ja. Wat ik hierboven ook al zei. True the Vote heeft het over 'the Ripcord'

Net zoals de rechter in de Durham case tegen Sussman die zegt dat Durham zijn bewijsstukken moet limiteren. Waarom ? Misschien omdat ie al een sterk genoege zaak heeft ? En/of om de rest op een later tijdstip aan te brengen.
 
Dinesh reiterates what Tucker Carlson and his producer told Catherine Engelbrecht prior to her interview: “Do not mention 2000 Mules. Don’t mention it. We forbid you to mention it at all.”

Would you expect anything less from the network that early-called Arizona for Biden?


Mike
 
For those of you who cannot seem to find the good in anything, and refuse to see how 2000 Mules is highly impactful, this is for you. Think about this entire situation from the perspective of the mules.

The mules are SURELY going to catch wind of this documentary. Given their felonies are being broadcast for the world to see, they are probably terrified.

Think about how the majority of them will be hesitant to do this again. The people who carried out these deeds were mostly poor people who needed to make money. They aren’t political activists. They just wanted cash.

Now they know that they are being watched and tracked. A significant majority of the network of mules just got depleted.

Sure there will still be a few crazy blue haired psychopaths willing to risk going to jail for countless felonies, but the majority aren’t going to do this again, knowing they are under the spotlight and their entire plan known to the public. The ability for the Dems to traffic ballots just got hindered significantly.

So for all of those crying “boo hoo, none of this matters until someone’s arrested!”, not only are you incredibly annoying, you’re also just flat out wrong.

The US MIL knows all this went down. But any sized element in the US MIL doesn’t engage in any skirmish of any size, without a significant advantage and near certainty of victory.
Public acceptance comes first. Arrests come afterwards. It’s that simple.

EDIT: I see people still being pessimistic trying to nullify the impact of this. Let me address all of your weak arguments.

1: “The mules just won’t bring phones next time so they can’t get tracked!”

-You expect these people to navigate to 100+ drop boxes in a night in highly congested liberal cities without GPS? You think they are using a paper map? 99% of people today couldn’t use a map if their lives depended on it. Also, they have to take pictures of their drops to get credit to get their money. Are they going to use a Polaroid or disposable camera?

2: “They will find replacements and Soros has unlimited money! We are doomed!”

-You fail to realize that it’s not just the Mules that are now under surveillance and the spotlight, the organizational locations that are supplying the ballots, their locations are known. Their entire network and scheme is exposed. They have to change the entire way they operate because their last method is known.

3: “They will just use burner phones!”

-And the burner phones also are able to be tracked, still show the path of the ballot boxes and organizational buildings they are picking up the ballots from. And the organizational buildings are the real target anyways. We don’t care about locking up the individual mules, we want the organization and the higher ups orchestrating the entire operation.

-Clandestine
 
Er zijn toch wel serieuze problemen met deze film. Het allerbelangrijkste bewijs wordt namelijk niet getoond : eenzelfde persoon bij meerdere dropboxen, terwijl ze zeggen dat ze wel de beelden hebben.
Hier een eerlijke, goede review van de film waar dit probleem wordt benoemd.


Samenvatting van deze recensie:

:poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop:

Mike
 
Vond ik ook. Als je al begint met: Dinesh wil alleen maar poen verdienen en hij bewijst niets, dan praat je :poop: .

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan