USA 2020

ik denk dat iedereen wel benieuwd is wat hier gebeurd. Ditlijkt in de verste verte niet op Trump supporters die daar de ramen in gooien lijkt mij zo. Allemaal wel weer erg toevallig.

President Elect, is een geheime groep die niet te vinden is. Mike zal je moeten toevoegen, dus beter even mailen naar hem. Voor degenen die niet in de Telegram zitten en erin willen kunnen contact opnemen hiervoor met Mike.



 
Trump aanhangers in een berenvelletje zag ik in die video...???🤔🤔 Het zijn er maar een paar die binnen zijn. De anderen staan rustig buiten zonder enig geweld.
 
Mijn Telegram loopt vast, ik denk teveel mensen

Misschien helpt het om even opnieuw op te starten?
 
ik denk dat iedereen wel benieuwd is wat hier gebeurd. Ditlijkt in de verste verte niet op Trump supporters die daar de ramen in gooien lijkt mij zo. Allemaal wel weer erg toevallig.

Exact! Dit zei ik ook in de Great awakening topic! Antifa is dit gewoon zeker weten! NOS kwam zelfs een breaking news. Nou dan weet je het wel. Zwart makerij van Trump supporters, om te kotsen.
 
Ja, dit is gewoon Antifa. Dat geloof ik ook. Zeker als de NOS er meteen bovenop zit. Ik denk dat de echte Trump aanhangers dit al door hadden en daarom ook doorgebroken zijn om te tegen te houden. Het zou me niet verbazen.
 
Degene die een kogel heeft opgevangen en neergeschoten is, hopelijk is dat 1 van die Antifa aanhangers. Ze hoeft het niet te overleven wat mij betreft. weer 1 minder en opgeruimd staat netjes.
 
Echt walgelijk die mainstream nieuwsberichten over Trump!
Zoveel leugens bah!! Maar ja we zijn niet anders gewend van ze, maar als je eenmal doorhebt hoe ze werken zooo voorspelbaar ook.
 
Tq6gvzi36d7l4gqg33dgn2ghiiy962tbx.jpg


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan