University of me

Heb zelf m'n eigen onderzoek maar gedaan, bij gebrek aan ook maar enige inleiding en duiding:


FFF, hier word ik chagrijnig van, om een aantal redenen:

- Deze gast is NLP. Relevantie van topic aub?
- Zomaar nieuwe topics openen rondom 1 enkele vraag of een heel mager onderwerp is wat we voortdurend nieuwkomers voorhouden dat ze beter niet kunnen doen. Ook jij maakt je hier regelmatig aan schuldig, maar jij bent niet nieuw hier. Waarom, wat denk je hiermee te bereiken?
- Je verschaft geen enkele inleiding en neemt kennelijk aan dat iedereen a) LinkedIn heeft en b) direct weet wie Igor van Kaam is met zijn University of Me.
- Je weet dat ik het retedruk heb met dit forum en mijn andere bezigheden, daarom vraag ik regelmatig naar samenvattingen en vandaag nog naar de relevantie van twee filmpjes die je elders plaatste. Verdoe mijn tijd en die van anderen niet met dit soort losse flodders!

Zo, dat is er uit. Verder vind ik je een beste kerel.😏

Mike
 
Igor van Kaam was ook op de laatste Blckbx persconferentie morning after party voor een evaluatie. Ik vind hem steengoed. Maar ja, let wel, ik ben dan ook een vrouw he?
 
Tijd voor een bril🤓
NEEN, Fries Foar Frijhid, oogoefeningen doen.
Vrijwel niemand heeft een bril nodig, ECHT!
Dat mensen een bril nodig zouden hebben is meestal een volkomen onwaar idee dat veel mensen afhankelijk maakt van de brillenindustrie en het 'ogenzorgsysteem'.
Big Business ook.


Simpele oefeningetjes om de ogen weer in top-conditie te krijgen en je kunt dan snel weer supergoed zien.
Het kostte mij een weekje af en toe een paar minuutjes oefeningen doen waardoor ik mijn bril aan de kant kon leggen.
Wat een opluchting :D
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.858
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan