Tweede Kamerverkiezingen 2021

In Hoorn kregen de doden ook stempassen. En wat gaat er met die stempassen gebeuren nu de media dit bekend heeft gemaakt? Word daar een correctie op gedaan?

Niemand gelooft toch zeker dat ze dit netjes op gaan lossen? Oud data systeem, AVG zo lek als een mandje.
Ze weten dat ze van de levenden geen stemmen meer krijgen dus nu moeten ze een beroep doen op de doden.

Inmiddels 46472 stemmen en 61% stemt FvD!
Die stemmen zullen ze wel 'flippen' naar VVD.
https://peiling2021.jouwweb.nl/

Ik ben benieuwd hoe het 17 maart gaat met muilkorven in de stemlokalen. Wat ze daar ook willen, ik zet zo'n ding niet op en ik heb recht om te stemmen.

De grootste dictator heeft het over zichzelf!

Twvhg290l16xjrmlllil94ywgysdiqh2f.jpg

Edwin,  ja ze zullen het wel proberen om te verplichten. Je kunt natuurlijk proberen met het kaartje waarbij een uitzondering van toepassing is. Maar als ze moeilijk blijven doen, wat is je meer waard? Even dat mondkapje op voor het goede doel of vast houden aan principes? Persoonlijk gaat bij mij die mondkap op om te voorkomen dat een boa of agent de macht krijgt te handhaven en mijn stem mogelijk verloren gaat. Je weet nooit of ze je arresteren. Ondanks dat men 3 dagen kan stemmen wil ik dit pas de 17e doen op Q dag. Als ze je dan 9 uur vast houden....

Ik ben benieuwd hoe het 17 maart gaat met muilkorven in de stemlokalen.

Oh dat zal vast wel verplicht zijn alleen dan beroep ik mij op de uitzondering, dan zullen ze mij toch wel binnen MOETEN laten.

Sampjes, je moet het zelf weten. Ze zullen alles doen om stemmen te boycotten. Als je op de laatste dag stemt en ze trekken zich niks aan van die uitzondering gaat je stem verloren. In dit geval is het beter om de dingen even te nemen zoaks het is.

@Binc,

Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt.

De VVD etc.-mensen volgen allemaal de regels braaf en dan zouden die wel mogen stemmen en de anderen die FvD volgen en tegen het mondkapje zijn, zouden dan uitgesloten worden.

Ben slim en schaak net als Trump.

Dorothé

Ik ben Het helemaal met je eens Dorothe.
Het zou vreselijk naïef zijn om aan principes vast te houden in dit geval. Degenen die dit wel doen met als gevolg dat je stem verloren gaat en links opnieuw als winnaar uit de bus komt zak zichzelf achteraf voor de kop kunnen slaan.

Volledig met @Binc en Godsgeschenk eens. Het gaat nu niet om wel of niet naar binnen mogen voor een paar boodschappen.
Ook al sta je voor je principes, is het toch verstandig om te kijken wat het belangrijkste is op dat moment.
Het zou echt heel jammer zijn als je stem deze ronde verloren gaat....

Moeten we een gezondheid check laten doen om te stemmen...

de ratten!

Sampjes, je moet het zelf weten. Ze zullen alles doen om stemmen te boycotten. Als je op de laatste dag stemt en ze trekken zich niks aan van die uitzondering gaat je stem verloren. In dit geval is het beter om de dingen even te nemen zoaks het is.

Ik heb nergens gezegd dat ik weiger het mondkapje op te doen als ze mij niet willen binnen laten middels het uitzonderingskaartje. In uiterste noodgevallen zet ik dat ding op, en stemmen is voor mij zo een ‘noodgeval’ net zoals het ziekenhuis wanneer ik mijn vader moet bijstaan. Ik ga het zeer zeker eerst wel proberen zonder mondkap, als het niet lukt zet ik dat rotding wel ff op voor die 3 minuten.
Henk en Mike hadden het in de laatste dotcom radio uitzending toevallig nog over dit onderwerp en ik deel die mening zeker weten.

Prima. Maar ga er niet zomaar vanuit dat ze je wel binnen moeten laten.
Dus idd, dan maar even slikken voor een keer zodat men kan stemmen.

Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Het is het begin van het einde om met zulke dingen mee te gaan. Ook als is het "een noodgeval". Wat is de volgende stap? Toch ook maar een mondkapje als...? Toch maar een test doen, want...? Over een jaar toch maar een vaccinatie, want...?

Moeten we een gezondheid check laten doen om te stemmen…

de ratten!
Je hebt niet goed gelezen. Geldt voor de mensen die de hele dag het stemhok bemannen, niet voor de stemmers.

Voor wat betreft wel of geen mondkapje bij het stemmen, ik draag er gewoon een en ga geen stennis lopen maken daar. Het belang om mijn stem uit te brengen weegt m.i. vele malen zwaarder. Choose your battles!

Mike

Ondanks dat ik op FvD ga stemmen hoop ik toch ook een beetje dat de VVD gaat winnen, zoals Mike  vorige week schreef. Alle beperkingen die er nu zijn worden dan nog strenger. De bevolking gaat zich steeds verder beperkt voelen in de bewegingsvrijheid. Misschien komt er dan pas een opstand.

Als FvD wint en alles weer wordt zoals het was is iedereen deze beperkingen snel vergeten en wordt er niks van geleerd. Pas als Nederland letterlijk op de rand van de afgrond staat, als het 1 minuut over 12 is, komt het besef dat we worden belazerd. Dan komt de bevolking pas in opstand.

Misschien kunnen we het beste op Mark gaan stemmen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.518
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan