Trump

Er wordt verdeeldheid gezaaid onder de MAGA-beweging. DeSantis wordt naar voren geschoven als de nieuwe hoop voor de Republikeinen en er wordt een beeld geschetst dat Trump heeft afgedaan omdat de Red Wave zogenaamd niet heeft plaatsgevonden.

De val is dat als je je laat leiden door emoties gekoppeld aan teleurstellende verwachtingen en niet blijft uitzoomen en strategisch denken je een speelbal wordt van een establishment dat je van hoop naar wanhoop slingert net zo lang tot je opgeeft en apathisch en cynisch wordt.

Niemand is meer gehard door de strijd dan Trump. DeSantis heeft niet voor zijn kiezen gehad wat ze Trump te verduren hebben gegeven. Trump heeft het allemasl doorstaan omdat hij blijft uitzoomen, zijn emoties onder controle heeft en dus kalm en strategisch blijft. DeSantis is bij lange na niet zo beproefd en zich nog niet bewezen. Dit is een karaktertest en Trump heeft laten zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. Daarom: Team Trump or bust!

Mike
 
Welke kanalen volg jij, Frank? Als ik niet beter zou weten dan zou ik in jou ook een trol kunnen zien. Ik weet in jouw geval dat dit niet zo is, maar gedraag je dan ook niet zo want we hadden recentelijk al eerder een misverstandje. Als langdurig forumlid zou je beter moeten weten dan met QFS, GESARA/NESARA en andere scams aankomen.

Mike
Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.
Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Deze mensen zijn zich wel bewust dat het totaal niet klopt, maar hangen de scam mensen bij.
Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
En naar mijn mening gaat trump of poetin het huidige probleem niet verhelpen op korte termijn.
Dit terwijl de WEF trein doordonderd.De EU komt met CBDC en digital ID's.
Dan is mijn vraag? Hoeveel tijd hebben we nog?
En sorry als ik je alweer tot een verkeerde indruk van mijn persoon heb gebracht.
 
Er wordt verdeeldheid gezaaid onder de MAGA-beweging. DeSantis wordt naar voren geschoven als de nieuwe hoop voor de Republikeinen en er wordt een beeld geschetst dat Trump heeft afgedaan omdat de Red Wave zogenaamd niet heeft plaatsgevonden.

De val is dat als je je laat leiden door emoties gekoppeld aan teleurstellende verwachtingen en niet blijft uitzoomen en strategisch denken je een speelbal wordt van een establishment dat je van hoop naar wanhoop slingert net zo lang tot je opgeeft en apathisch en cynisch wordt.

Niemand is meer gehard door de strijd dan Trump. DeSantis heeft niet voor zijn kiezen gehad wat ze Trump te verduren hebben gegeven. Trump heeft het allemasl doorstaan omdat hij blijft uitzoomen, zijn emoties onder controle heeft en dus kalm en strategisch blijft. DeSantis is bij lange na niet zo beproefd en zich nog niet bewezen. Dit is een karaktertest en Trump heeft laten zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. Daarom: Team Trump or bust!

Mike
Ze zijn bang voor Trump wetende dat ze hem niet kunnen controleren. Hij lust ze allemaal rauw.
 
Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.
Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Deze mensen zijn zich wel bewust dat het totaal niet klopt, maar hangen de scam mensen bij.
Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
En naar mijn mening gaat trump of poetin het huidige probleem niet verhelpen op korte termijn.
Dit terwijl de WEF trein doordonderd.De EU komt met CBDC en digital ID's.
Dan is mijn vraag? Hoeveel tijd hebben we nog?
En sorry als ik je alweer tot een verkeerde indruk van mijn persoon heb gebracht.
Hoeveel.tijd hebben we nog? Meer dan [ZIJ]! Durf te geloven in de overwinning, want uit jouw visie klinkt angst door dat [ZIJ] deze race to the bottom gaan winnen omdat ze in sneltreinvaart [HUN] agenda aan het uitrollen zijn en dat de massa dit niet bijtijds gaat inzien. Het is precies andersom: Agenda 2030 is door toedoen van Trump en de patriots Agenda 2022/23 geworden, meer tijd hebben [ZE] niet. Dit betekent dat Het Kwaad in volle hevigheid (maar ook ZWAKHEID door de voortdurende slagen die [ZE] verliezen!) over ons zal worden uitgerold en dit vereist opofferingsgezindheid en volharding. Het gaat om karakter, uithoudingsvermogen en een onwrikbaar geloof en vertrouwen in een goede afloop. You'll love how this movie ends (Q).

Mike
 
Ze zijn bang voor Trump wetende dat ze hem niet kunnen controleren. Hij lust ze allemaal rauw.

Zelensky and his nazi constituents shot a missile into Poland on the day that Trump announces his presidential run on a delta for a Q drop marked 'trap' in an attempt to start World War 3 and then got caught immediately in their lie and embarrassingly failed.
Am I getting that right?


Zo bang zijn ze dus voor Trump.

Mike
 
Dat wordt wel een hele grote lijst.Inclusief de MSM om op de hoogte te blijven welke leugens ze versprijden en wat we kunnen verwachten v/d vijand.Je moet er wel tegen kunnen.
Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Deze mensen zijn zich wel bewust dat het totaal niet klopt, maar hangen de scam mensen bij.
Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
En naar mijn mening gaat trump of poetin het huidige probleem niet verhelpen op korte termijn.
Dit terwijl de WEF trein doordonderd.De EU komt met CBDC en digital ID's.
Dan is mijn vraag? Hoeveel tijd hebben we nog?
En sorry als ik je alweer tot een verkeerde indruk van mijn persoon heb gebracht.

Maar jij toch ook : Ik bedoel dat er nog vele mensen zijn die in deze scams geloven.
Je zei zelf dat je zoet werd gehouden door Nesara/gesara/QFS. Van welke kanalen heb je dat dan ?

Ook bij de scam mensen zijn er waarheden en volledig bedachte verhaaltjes.
Deze mensen moeten we ook helpen.
Deze moeten we niet helpen maar te kijk stellen zodat mensen weten dat het oplichters zijn. Ze doen dit bewust.
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Ik hoop natuurlijk dat Trump is wie die is.
Al het gespeculeer is vn. berust op aannames.
Ik wil feiten zien.
Als Trump nu zou zeggen, sorry voor warpsspeed en die spuitjes werken niet.
De Santis geeft hier meer duidelijkheden over.
Ik heb de toespraak gezien.Heeft Trump het gehad over de invoering van CDBC ?
En zo heb ik nog wel 1000 vragen.
Ik wordt al bijna 3 jaar zoetgehouden met verhalen over gesara/nesara, QFS, white hats etc.
Iedere keer wordt de doelpaal weer verlegt.
Geduld heb ik wel.
Brian Cates
“If you are still sitting on your ass waiting for Trump to magically reappear on a white charger to save the day, and fix the 2020 election all by himself, maybe stop for just a moment and ask yourself, “Why am I still sitting on my ass waiting for Trump to fix the 2020 election all by himself?” Trump was never going to show up and wave his hand and -presto chango! – expose and then fix all the 2020 election fraud in multiple states. He was never going to make the vitally needed election reforms happen upon which the very survival of our Republic now hinges. Maybe it’s time for you to start listening to General Flynn and get involved locally to bring about the changes needed. If you are still sitting on your ass playing spectator a year from now, you failed the test of your times.”
t.me/drawandstrikechannel/14626
13.8KviewsBrian Cates, Sep 26, 2021 at 04:01

Het gaat niet om zoetgehouden worden, persoonlijke verwachtingen en doelpalen. Er vinden momenteel enorme machtsverschuivingen plaats in de wereld. Dat laat zich niet vangen in een vaststaand scenario, het beweegt continu. Trump is niet de oplossing maar wel een enorm belangrijke factor. De strijd moet vanuit ons komen. Agenda 2030 is m.i. momenteel hopeloos aan het mislukken. Ze zijn gezien. De geest is wereldwijd uit de fles en gaat niet meer terug. Het zal nog wel slechter worden dan dit; laat maar komen, we hebben nog genoeg reserves, en elke dag worden meer mensen wakker. Hun pogingen om mensen mee te krijgen in agenda 2030 worden steeds wanhopiger en sneuer. Vrijheid overwint uiteindelijk altijd. Wachten (eventueel) tot 2024 is peanuts. Er zijn tig oorlogen die veel langer hebben geduurd. Geen hopium nodig, alleen gezond verstand en af en toe even uitzoomen.
 
Onze onderzoek journalist George Webb die we in het verleden wel eens een veer in de hoed gestoken bennen snapt het ook (nog) niet

Former Presidential Donald Trump set the stage well for his 2024 Presidential Bid announcement on Tuesday, November 15th, 2022. His faithful were ready to forgive him for Operation Warp speed, but not forget. Instead of addressing the COVID elephant in the room, he sidestepped his handling of the COVID crisis with Operation Warp Speed by simply saying he recovered the economy well after COVID.
 

De Amerikaanse minister van Justitie Merrick Garland heeft een speciaal aanklager aangesteld die toezicht gaat houden op de justitiële onderzoeken naar oud-president Donald Trump. Die onderzoeken richten zich op zijn optreden rond de Capitoolbestorming en hoe Trump omsprong met vertrouwelijke overheidsdocumenten. Hij bewaarde na zijn presidentschap mogelijk staatsgeheimen op zijn landgoed in Florida.
De nieuwe speciaal aanklager is Jack Smith, een ervaren jurist die de afgelopen jaren als aanklager bij het Internationaal Strafhof in Den Haag werkte. Garland liet weten dat Smith meteen aan het werk gaat en vanuit Den Haag naar Washington D.C. zal terugkeren.
 
En natuurlijk, wat had je dan gedacht, de Deep State vecht terug en met de aankondigingen van de onderzoeken die de republikeinen nu naar Biden persoonlijk en naar zijn zoon en familie gaan instellen, enz. komen zij met onderstaand nieuws. En als je het leest dan klinkt het allemaal zo geloofwaardig, de nieuwe aanklager is o zo onafhankelijk en CNN (de nieuwsorganisatie die een dag of wat geleden aankondigde dat bezuinigingen en ontslagen onafwendbaar zijn omdat geen hond nog naar ze kijkt) beweert dat 'er schot in de zaak komt'. De democraten en al hun kontenlikkers schijten in hun broek!

--------------------------------------------------------------------

1668844204601.png
 
Trump scheurt de heksenjacht aan flarden, zegt: “Ze hebben niets gevonden” na jarenlang onderzoek van ‘miljoenen’ documenten

President Trump gaf op vrijdagavond (18 nov.) een officiële reactie op de ‘corrupte’ officials die doorgaan met niet aflatende onderzoeken naar hem.

Volgend op net nieuws dat Biden’s minister van justitie Merrick Garland, een speciale aanklager benoemde die zich gaat bezig houden met het onderzoek naar de vermoedelijk ‘geheime’ documenten die Trump op Mar-a-Lago bewaarde, maakte de president zijn statement voor een menigte bij zijn Palm Beach woning.

“Deze mensen zijn corrupt, desondanks gaan zij achter onschuldige mensen aan onder het mom van legitimiteit,” zei hij.

Trump die afgelopen dinsdag zijn kandidaatstelling voor 2024 aankondigde, wees erop dat hij gedurende jaren heeft meegewerkt aan de verzoeken om ‘miljoenen’ documenten met persoonlijke informatie te overhandigen en dat de personen die de onderzoeken blijven voortzetten niet in staat zijn geweest om ook maar met iets te komen waarvan ze hem kunnen beschuldigen.

“Gedurende de jaren heb ik hen miljoenen pagina’s van documenten gegeven, belastingteruggaven en al het andere. En ze hebben niets kunnen vinden,” zei de 2024 president optimistisch.

Opmerkingen Paul: Hij vraagt in zijn statement ook waar de speciale aanklager is die de corrupte Joe Biden onderzoekt en zijn corrupte en aan drugs verslaafde zoon Hunter Biden, die geld van andere landen aannam: “Waar is die speciale aanklager?” vraagt Trump.

Hij vraagt zich ook af wat er met Hunter’s ‘laptop from hell’ is gebeurd? Waarop alle misdaden van de Biden’s staan en waarbij Hunter zo stom was die ter reparatie aan te bieden, maar vervolgens vergat weer op te halen. Trump noemt dat iets goeds voor Amerika.

Hij haalt ook aan dat Biden (als vicepresident onder Obama) Oekraïne onder druk zette om de miljard dollar steun van de VS in te houden als ze de openbaar aanklager die onderzoek deed naar de corruptie bij het Oekraïense energiebedrijf (Burisma) waar Hunter in de directie zat, niet binnen een paar uur zouden ontslaan, wat vervolgens ook gebeurde.

Hij haalt natuurlijk ook het feit aan dat zodra de republikeinen bij de midterms de meerderheid in het Huis kregen, zij onmiddellijk aankondigden een onderzoek naar de Biden’s te starten en dat het ministerie van justitie daarna meteen kwam met de aankondiging dat ze Trump gingen onderzoeken. https://www.rsbnetwork.com/news/watch-president-donald-trump-addresses-latest-attacks-from-the-doj
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.739
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan