Trump

Ik wil echt met de beste wil van de wereld in de integriteit van Trump geloven. Ik was ook een fan maar na het vaccinatie verhaal ( waar hij aan meedeed) en de achtergrond van zijn sponsors krijg ik steeds meer het idee dat hij gecontroleerde oppositie is

Hoort deze man echt niet bij het clubje??!!!

Want als je kijkt naar onderstaand video van Lara Trump dan lijkt het er toch echt op dat de kinderen zijn ingetrouwd in families waar de kinderen zijn omgebouwd naar de andere sekse. Een kenmerk van satanisme. Bij Lara Trump is het so obvious. De andere zoon (Trump jr) heeft een relatie met kimberley guilfoyle. Check eens goed haar kaak en de horizontale sleutelbeenderen, dit zijn toch echt mannelijke kenmerken!!!

Kortom sterke aanwijzingen dat de zonen zijn ingetrouwd in de " geprivilegieerde". families, kots

 
Ik wil echt met de beste wil van de wereld in de integriteit van Trump geloven. Ik was ook een fan maar na het vaccinatie verhaal ( waar hij aan meedeed) en de achtergrond van zijn sponsors krijg ik steeds meer het idee dat hij gecontroleerde oppositie is

Hoort deze man echt niet bij het clubje??!!!

Want als je kijkt naar onderstaand video van Lara Trump dan lijkt het er toch echt op dat de kinderen zijn ingetrouwd in families waar de kinderen zijn omgebouwd naar de andere sekse. Een kenmerk van satanisme. Bij Lara Trump is het so obvious. De andere zoon (Trump jr) heeft een relatie met kimberley guilfoyle. Check eens goed haar kaak en de horizontale sleutelbeenderen, dit zijn toch echt mannelijke kenmerken!!!

Kortom sterke aanwijzingen dat de zonen zijn ingetrouwd in de " geprivilegieerde". families, kots


Bla bla bla, deze onzin blijft terug komen, Trump vaccins trump ingetrouwd bij xxx families
 
Die tranny's zoals Big Mike en ook Madonna staan in het topic Transvestigation beschreven hier op het forum. Er zijn idd genoeg bekende mensen die volgens Satanisch principe zich hebben laten ombouwen tot het andere geslacht. Het zou mij niet verbazen dat Kaag ook zo'n figuur is.

Echter worden in sommige filmpjes op Youtube flink overdreven... In Lara Trump zie zie ik verder gewoon een vrouw.
 
Ik moest het even opzoeken, maar een mainstream 'jourmalist' maakte ter plekke van de kreet 'fuck Joe Biden' op de achtergrond 'let's go Brandon'.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan