Trump 2026

Some common-sense things Trump said today that were nevertheless shocking:

Everybody else has ballistic missiles, why can’t Iran?

The frozen money belonged to Iran, and the U.S. needed to release it otherwise nobody would trust the dollar system. Why should we steal their money?

Neighboring countries use nuclear power for electricity, why can’t Iran?

Israel shouldn’t knock down entire buildings in Beirut every time a drone or two crashes harmlessly in the desert.

Trump would’ve become Herbert Hoover in a few weeks once oil ran out and the market crashed. He had no choice but to end the war.

Mike

De beste verklaring die ik heb is dat Israel de zeldzame gave heeft om de zaken zo op de spits te drijven dat het existentieel wordt voor iedere staat/overheid die door hen voor het blok wordt gezet. Het kwaad handelt uitsluitend vanuit egoistisch zelfbelang. Wanneer het existentieel wordt onraardt het steevast in onderlinge machtstrijd. Dat is wat er volgens mij nu speelt.

Mike

De beste verklaring die ik heb is dat Israel de zeldzame gave heeft om de zaken zo op de spits te drijven dat het existentieel wordt voor iedere staat/overheid die door hen voor het blok wordt gezet. Het kwaad handelt uitsluitend vanuit egoistisch zelfbelang. Wanneer het existentieel wordt onraardt het steevast in onderlinge machtstrijd. Dat is wat er volgens mij nu speelt.

Mike
Maar als Israël tenonder gaat, verdwijnen zij dan niet mee in de kielzog? En hoe zit het met al het chantage materiaal wat Israël over deze mensen beschikt?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.696
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan