Trump 2025

Het is sowieso 5d chess.

Stel dat je de hypothese dat TRUMP inderdaad pro-Zionisme/pro-Deepstate is — voor waar aanneemt, dan nog is het spel meesterlijk. Het complete Q-verhaal zou in dit scenario zijn opgetuigd om de wakkeren een valse messias te laten volgen.

Ik denk nog steeds dat het 'nodig' is, alle stupiditeiten en offers. Een olietanker stuur je ook niet bij door ineens het roer om te gooien. Israël is nog steeds gevaarlijk en bovendien pikt de bevolking wereldwijd het genocidale gedrag nog steeds. De media wordt weliswaar iets minder geloofd wereldwijd, maar domineert nog steeds het heersende narratief.

Onvermijdelijk dat de verhaallijnen van de BRICS landen, de DS, Israël, Bankwereld etc etc elkaar ergens gaan raken.

Zo kijk ik er op dit moment ook naar.
Israël is nog lang niet uitgeschakeld en nog steeds gevaarlijk.
Er wordt vaak gezegd dat Amerika het machtigste land op Aarde is. Maar is dat wel zo? Is dat niet Israël? Niet machtig op militair gebied en ook niet economisch, maar wel met de chantage middelen die ze hebben, waaronder de Samson Option. En met Mossad cellen die overal aanwezig zijn en overal kunnen toeslaan als het nodig is. Daar krijgen ze alles mee voor elkaar wat ze willen.

Tegenstanders uitschakelen is ook niet iets dat ze laten als het uitkomt, kijk naar JFK en anderen. Trump kan dan wel goed beveiligd worden, maar ook hij is niet ongrijpbaar. Hij kan zich op alle mogelijk manieren gaan keren tegen Israël, maar we zijn er niet bij gebaat als dat zijn dood betekent. Hoe verschrikkelijk het ook is voor de Palestijnen, misschien is er geen andere manier om aan de wereld te laten zien hoe moorddadig de zionisten zijn. En nog zijn er na al die doden en verwoestingen velen die de kant van Israël kiezen. In Israël willen ze "hun mensen" terug. En Palestijnen zijn natuurlijk voornamelijk moslims en die zijn slecht. En joden zijn goed. Probeer dat maar eens te herprogrammeren. Dat krijg je niet voor elkaar door te stoppen met wapens leveren en met massale arrestaties van misdadigers.

Het duurt allemaal veel langer dan we eerst dachten en hoopten.
Vergeet niet dat het een marathon is en geen sprint.
Het uiteindelijke doel is (vermoed ik) dat Israël wordt uitgeschakeld en dat de wereld dan (meer) vrede kent en vrijer is, maar dat dat wel gebeurt met goedkeuring van het overgrote deel van de bevolking. Als we ons als bevolking niet bewust zijn van het echte kwaad kan het terugkomen.
De Russen hebben het Khazaarse rijk al eens vernietigd, maar zijn daarbij wat dingen vergeten waardoor het nooit echt is verdwenen. Het mag niet nog een keer mislukken. Geduld en geloof in een goede afloop heb ik wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan