Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al een tijdje het gevoel dat er 'iets' gaande is wat nog niet zichtbaar is. Veel nep Trump, veel rare berichten en geschreeuw, maar weinig tot geen echte Trump. Ergens is iets gaande, maar ik weet niet waar de vinger te leggen. Wellicht iets van het uit de tent lokken van en mee spelen met de 'vijand', Israël wellicht? Het is allemaal gecompliceerd, TE gecompliceerd voor mij iig. , maar ik heb toch nog steeds goede hoop.Even in gewoon Nederlands:
Ik sta zeker open voor de mogelijkheid dat er een veel grotere agenda op de achtergrond speelt en dat Trump daarom deze rol speelt, maar ik ben nu eenmaal allergisch voor domheid en kan niet langer toekijken hoe Trump en zijn meest fanatieke volgelingen (incl. Q-volgers); meegaan in deze volslagen stupiditeit. Ik heb besloten mij terug te trekken en meer op afstand toe te kijken hoe e.e a. zich ontwikkelt. Dat is beter voor mijn geestelijke gezondheid op de langere termijn.
Mike
Is er niet juist een tweedeling aan het onstaan in MAGA? Steeds meer anti-Israël, Trump zei het ook. Neemt niet weg dat de groep pro-Israël nog steeds groot is.Even in gewoon Nederlands:
Ik sta zeker open voor de mogelijkheid dat er een veel grotere agenda op de achtergrond speelt en dat Trump daarom deze rol speelt, maar ik ben nu eenmaal allergisch voor domheid en kan niet langer toekijken hoe Trump en zijn meest fanatieke volgelingen (incl. Q-volgers); meegaan in deze volslagen stupiditeit. Ik heb besloten mij terug te trekken en meer op afstand toe te kijken hoe e.e a. zich ontwikkelt. Dat is beter voor mijn geestelijke gezondheid op de langere termijn.
Mike