Trueman Show

Interessant:
Ad meldt dat de transhumanismeagenda is vervroegd van 2050 naar 2030 naar 2020 vanwege gestegen algemene bewustwording op aarde op basis van beweringen van Fuelmich.
 
Jorn Luka met Joël Goudsmit over gezondheid
Voor de 34ste aflevering zijn we afgereisd naar de Veluwe.

Hier trof ik Joël Goudsmit in een mega idyllisch hutje in het bos, ver weg (voor Nederlandse begrippen) van de bewoonde wereld.
Joël is een echte ondernemer. Zo heeft hij in zijn jonge ondernemers jaren een succesvol bedrijf in de dance scene opgezet. Hier heeft hij veel successen mee geboekt maar ook veel stress ervaren en er een ongezonde levensstijl op nagehouden. Eigenlijk net als jullie eigen podcasthost. Hij heeft zichzelf weten onttrekken uit de ‘ratrace’ en is zich gaan focussen op gezondheid. Obsessief als hij is heeft hij zich vastgebeten in gezondheid. Hij trok de conclusie dat eigenlijk elke gewoonte die wij hebben slecht is voor onze gezondheid. Naar mate hij hier steeds verder indook en meer onderzoek deed besloot hij hier een boek over te schrijven genaamd “Reboot je gezondheid in 24 uur”. Een boek over onze ongezonde gewoontes, maar vooral ook een manier om het anders te doen. Super praktisch en leerzaam en in mijn ogen echt een aanrader. Het boek is aan te schaffen via volgende link:
Reboot je gezondheid
Het was voor mij een erg fijn gesprek omdat ik veel herkende uit mijn tijd in dezelfde dance scene waarin Joël actief was. Wat is precies je doel met ondernemen? En voor wie doe je het precies? Hoe belangrijk is onze gezondheid? En wat is de rol van onze overheid en de grote bedrijven om ons daadwerkelijk gezond of eigenlijk ongezond te maken? Verder geeft Joël ook een paar praktische tips om aan je eigen gezondheid te kunnen werken.
Gezondheid is voor mij een steeds groter wordend thema. Een thema wat ten grondslag ligt van veel van onze huidige problematiek. We zijn volgens Joël compleet kwijt hoe het is om als mens te leven en verantwoordelijkheid te nemen voor onze eigen gezondheid. Een visie die ik met hem deel.
Dit is de eerste podcast die ik doe over gezondheid en zeker niet de laatste. Het is het startschot om meer verdiepende gesprekken te voeren over onze gezondheid en wat we nu zelf echt kunnen doen.
 
Jorn Luka met Joël Goudsmit over gezondheid


Ik heb van deze uitzending genoten. Was heel positief. Ik was in het begin sceptisch omdat ik dacht dat deze man wel veganistisch zou zijn. Niets is minder waar. Hij eet vlees van de woeste grond en weet er veel goede info over te vertellen. Hele fijne uitzending.

Dorothé
 
☝️ Helaas nog niet op zijn eigen site te vinden. Ik kijk bij voorkeur niet via YT. Dan maar een extra nachtje slapen voor ik hem ga kijken.
 
 
 
Fabian society heeft schildpad als logo. Nu weet ik het exacte logo niet, maar ook Hulleman heeft een schildpad in zijn logo.
Fabian society heeft schildpad als logo
Dit gaat over de langzaamheid waarmee de Deep State haar doelen probeert te behalen. Ze doen het stapje voor stapje. Hulleman heeft de schildpad vanwege andere symboliek. Dit is ook de langzaamheid, het lange leven en dus het overleven van het goede.
De schildpad zelf vertegenwoordigt niets. En als de Deep State symboliek gebruikt, kaapt ze het voor de omgekeerde betekenis.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.686
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan