the perfect human diet

Micave

New member
Hi Allemaal,

Graag wil ik jullie attenderen op de documentaire "the perfect human diet" Deze documentaire gaat over de zoektocht naar het perfecte diet voor mensen. Verschillende dieten worden besproken en onderuitgehaald.

Trailer

Via bittorrent / piratebay heb ik een versie gevonden want deze documentaire is helaas moeilijk te krijgen in NL. Ik kon hem niet downloaden of bestellen voor een Regio 2 dvd speler (iTunes nederland heeft deze niet). Zodra ik hem in NL kan kopen bestel ik hem direct.

Veel kijkplezier!

 
Super Micave, zou je hier dan even willen neerzetten wanneer de film in Nederland te krijgen is?

Want ik ben gek op films die met voeding en gezondheid te maken hebben.

 
Echt een leuke documentaire. Wanneer Mike akkoord gaat wil ik wel een link naar de torrent file plaatsen zodat iedereen hem kan downloaden. Het heeft niet mijn voorkeur maar helaas is het de enige manier om hem als Nederlander te kunnen zien.

Wellicht leuk om te weten is dat deze film nummer 1 is in de iTunes documentaires in de VS.

@Mike, mag ik een torrent link plaatsen?

 
@Tanja,

http://nl.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

Ik plaats dan de website waar de torent file gedownload kan worden. Dat is een bestand die weer geopend wordt in een bijbehorend programma zodat jij het kan downloaden. Bittorrent is een netwerk om bestanden uit te wisselen, zoiets als Napster en Kazaa vroeger waren.

 
dan moet ik zeker eerst bittorrent downloaden (sorry hoor, ben op dit gebied echt een kneus)

 
@Micave, bedankt voor de tip! Ik ga deze straks zeker kopen.

Maar ga nu niet op dit forum verwijzen naar links om deze te downloaden. Dit geeft later altijd problemen. Hiervoor is dit forum te waardevol. Via persoonlijke e-mails kunnen we elkaar natuurlijk wel helpen.

 
@Micave Bedankt voor de tip ik ben bezig met het binnenhalen en idd geen Nederlandse ondertiteling gevonden.

 
Micave,

Het kan mij inderdaad in de problemen brengen om de link hier te plaatsen, maar ik ontvang hem graag van je via email!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan