The Great Reset / Agenda 2030

Ik voel het nog niet, maar dat komt omdat ik iets teveel volledig geprikte en slapende, beleid verdedigende mensen om mij heen heb.
Koppel je los van die laagfrequenten, ga leven, ontstijg datgene wat jou nu naar beneden trekt en daar houdt.
Waarom blijf je in die kring hangen?
 
Koppel je los van die laagfrequenten, ga leven, ontstijg datgene wat jou nu naar beneden trekt en daar houdt.
Waarom blijf je in die kring hangen?
Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijd ;)
Het zijn de geprikten die alsmaar door blijven gaan met hun missie om mij te willen overtuigen, dat is nogal vermoeiend en best irritant.
Ik kap dat soort gesprekken af want ik heb mijn energie hard nodig.
Maar hierdoor voel ik nog niet dat het tij gekeerd is, dat komt nog wel.
 
Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijd ;)
Het zijn de geprikten die alsmaar door blijven gaan met hun missie om mij te willen overtuigen, dat is nogal vermoeiend en best irritant.
Ik kap dat soort gesprekken af want ik heb mijn energie hard nodig.
Maar hierdoor voel ik nog niet dat het tij gekeerd is, dat komt nog wel.
Je bericht is contradictio in terminis.

Omdat je ze nog steeds tegen je laat sissen, ze überhaupt laat beginnen, kom jij niet los.
Energie behoef je niet te bewaken, energie hoor je van mensen te krijgen.
Kies je gezelschap zorgvuldig uit.
 
Je bericht is contradictio in terminis.

Omdat je ze nog steeds tegen je laat sissen, ze überhaupt laat beginnen, kom jij niet los.
Energie behoef je niet te bewaken, energie hoor je van mensen te krijgen.
Kies je gezelschap zorgvuldig uit.
Heb je helemaal gelijk in, thanks.
 
  • Thanks
Waarderingen: Heks
Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijd ;)
Het zijn de geprikten die alsmaar door blijven gaan met hun missie om mij te willen overtuigen, dat is nogal vermoeiend en best irritant.
Ik kap dat soort gesprekken af want ik heb mijn energie hard nodig.
Maar hierdoor voel ik nog niet dat het tij gekeerd is, dat komt nog wel.
Zeg hetzelfde als zij: ik ga met jou niet in discussie.

Mike
 
Ik voel het nog niet, maar dat komt omdat ik iets teveel volledig geprikte en slapende, beleid verdedigende mensen om mij heen heb.
Ik hen het al vaker geschreven, ik voel de veranderende krachtvelden. Als assertieve INTP ben ik min of meer losgekoppeld van de massa en laat ik me er niet door beinvloeden. Mijn inzichten zijn meer metafysisch van aard, ik ben bezig met het grote plaatje, niet met de ruis die ik om me heen meemaak.

Mike
 
Ik hen het al vaker geschreven, ik voel de veranderende krachtvelden. Als assertieve INTP ben ik min of meer losgekoppeld van de massa en laat ik me er niet door beinvloeden. Mijn inzichten zijn meer metafysisch van aard, ik ben bezig met het grote plaatje, niet met de ruis die ik om me heen meemaak.

Mike
Yup
 
Dat is wetenschappelijke consensus. Wie daar niet in meegaat wordt gecancelled.

Dick
Niet op dit forum. #freespeech
Daarnaast draait wetenschap om waarheidsvinding, niet om opinievorming.
Daarvoor bestaan politiek en media al.
Wetenschap is thesis-antithesis met controleonderzoek.
 
Laatst bewerkt:
Het normaliseren van dat wat niet normaal is en hoeft te zijn is een gevaarlijke ontwikkeling voor ons bestaan als mens.

In België is een spotje zoals deze heel gewoon.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan