Terug van lang weggeweest

Aarde Man

Member
Na vele jaren van enkel hier en daar wat te lurken, leek het me wel fijn om met de verder ontwikkelde community te verbinden. Mijn oude gebruikersnaam M.g.k. heeft een forum migratie van jaren geleden helaas niet overleefd.

Enkele posts zijn nog wel aanwezig onder G (guest).

En


Woon in Amsterdam(bericht me gerust als iemand zin heeft in een firejam, en daarmee bedoel ik met vuurstaf e.d. rondzwaaien geen muziek maken al past dat er vaak ook wel bij heheh),man 32 jaar, lyme overwinnaar(op natuurlijke wijze genezen). Al ruim 13 jaar enorm veel kennis verslonden (van gezondheid, permacultuur tot aan geopolitiek en allerlei aanverwante onderwerpen) en dus ook echt geen enkele show gemist.

Ook nog Mike mogen ontmoeten op geloof de 2e Wap conferentie, vond het een hele fijne dag jammer dat de conferenties niet lang hebben geduurd(met Mike erbij tenminste).



Peace
 
Laatst bewerkt:
Aarde man. ... dan heb je ook een permacultuur tuin neem ik aan ?
Ha die Henk! (Heb je zelfs nog een keer aan de telefoon gehad toen ik nog technische helpdesk deed en je problemen met je email had🤣, echt wat was die kans ook echt!)

Helaas niet meer op het moment, had wel enkele jaren een volkstuin in Lelystad waar ik een beetje wat rommelde, woonde daar af en aan maar verder ook veel op festivaltoer in het buitenland dus ben er niet heel productief geweest. Heb wel nog een grote zadenverzameling (moet ververst worden!) daar ook wat zaad geoogst.
Ik ben pas alweer verhuist maar heb een zonnig balkon waar ik lekker aan de slag kan ook al is het voor sommige dingen al een beetje laat.... Verder heb ik ook een paar plekjes in/rondom Amsterdam waar ik zal gaan helpen en lekker wat ongewone planten zal kunnen zaaien.
Heb ooit ook enkele mini workshopjes gegeven toevallig.
Ik ben iig sterker in de theorie dan de praktijk, maar ik ben al een tijd op zoek naar een mooi stukje grond in Portugal of Spanje oid. In Spanje al een keer rondgesnuffelt bij wat communities en ken ondertussen al flink wat mensen die al iets op aan het bouwen zijn, ga hopelijk gauw langs met wat zaadjes en eens kijken of er wat voedselbossen e.d. zijn aan te leggen met uiteindelijk minimaal onderhoud.

Dus als er mensen willen collaboreren hier en daar graag, ook erg benieuwd hoe het gaat met de permacultuur im Frankrijk Henk!

Op aardeman.nl zal ik nog wat leuke dingen gaan doen met iig voeding/gezondheid (supplementen, kruiden, wierrook, sjamanisme zelfs) en waarschijnlijk ook permacultuur maar ik zal maar moeten zien hoe dit jaar zich verder zal ontvouwen...


Peace
 
Ha die Henk! (Heb je zelfs nog een keer aan de telefoon gehad toen ik nog technische helpdesk deed en je problemen met je email had🤣, echt wat was die kans ook echt!)

Helaas niet meer op het moment, had wel enkele jaren een volkstuin in Lelystad waar ik een beetje wat rommelde, woonde daar af en aan maar verder ook veel op festivaltoer in het buitenland dus ben er niet heel productief geweest. Heb wel nog een grote zadenverzameling (moet ververst worden!) daar ook wat zaad geoogst.
Ik ben pas alweer verhuist maar heb een zonnig balkon waar ik lekker aan de slag kan ook al is het voor sommige dingen al een beetje laat.... Verder heb ik ook een paar plekjes in/rondom Amsterdam waar ik zal gaan helpen en lekker wat ongewone planten zal kunnen zaaien.
Heb ooit ook enkele mini workshopjes gegeven toevallig.
Ik ben iig sterker in de theorie dan de praktijk, maar ik ben al een tijd op zoek naar een mooi stukje grond in Portugal of Spanje oid. In Spanje al een keer rondgesnuffelt bij wat communities en ken ondertussen al flink wat mensen die al iets op aan het bouwen zijn, ga hopelijk gauw langs met wat zaadjes en eens kijken of er wat voedselbossen e.d. zijn aan te leggen met uiteindelijk minimaal onderhoud.

Dus als er mensen willen collaboreren hier en daar graag, ook erg benieuwd hoe het gaat met de permacultuur im Frankrijk Henk!

Op aardeman.nl zal ik nog wat leuke dingen gaan doen met iig voeding/gezondheid (supplementen, kruiden, wierrook, sjamanisme zelfs) en waarschijnlijk ook permacultuur maar ik zal maar moeten zien hoe dit jaar zich verder zal ontvouwen...


Peace
Ik moet zeggen dat ik dat niet 1-2-3 herinner. Mijn website verteld het tuin avontuur op www.uitdaging.net en als je zin heb mag je bellen
 
Dank Mike!
Ach maakt ook niet uit Henk. Mooi verslag en.vooral permacultuur plan! Is goed, gebruik je nog dezelfse Skype?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan