Tegenstellingen tussen groepen en generatiekloven

The mate van suffering laat ik aan God, maar een jaartje of 1000 vakantie aan het Meer van Vuur zou zomaar kunnen. Maar wij kunnen er wel voor zorgen dat na berechting en veroordeling oorlogstribunaal hun afspraak met God bespoedigd wordt. En voorkomen dat er niet weer Operatie Paperclips plaatsvinden.
Natuurlijk bepaald God dit, maar geen vergeving voor dat tuig zoals na de oorlog met te veel wel gebeurt is.
Dat tribunaal moet er komen hun daden moeten openbaar gemaakt, God bepaald de straf, openbaringen 14 staat de straf voor een ieder die het teken draagt en Satan of zijn beeld aanbid. En twijfel geen seconde hun ondergang komt snel.
 
Wereldwijd executies uitzenden. Dan reclame-oproep tussendoor: "heb jij God veraden, heb jij je land verraden, je medemens verraden en ben je nog niet opgepakt ... (optie 1) wordt zeer snel klokkeluider met stapels bewijs en bid voor enige verzachtende omstandigheden (optie 2) ... knock knock ... who's there? Je gratis vervoer naar Neurenberg! Je was te laat met optie 1.

Er zijn nog meer opties ... maar is zo'n rommel als ze van een torenflat springen. Misschien kan die NewAge tarot-schoonmaakster ... opruimen en schoonmaken.:LOL:
 
Wereldwijd executies uitzenden. Dan reclame-oproep tussendoor: "heb jij God veraden, heb jij je land verraden, je medemens verraden en ben je nog niet opgepakt ... (optie 1) wordt zeer snel klokkeluider met stapels bewijs en bid voor enige verzachtende omstandigheden (optie 2) ... knock knock ... who's there? Je gratis vervoer naar Neurenberg! Je was te laat met optie 1.

Er zijn nog meer opties ... maar is zo'n rommel als ze van een torenflat springen. Misschien kan die NewAge tarot-schoonmaakster ... opruimen en schoonmaken.:LOL:
Geen executies uitzenden de wandaden van de leiders openbaren voor of na het proces
De volgers krijgen nog een kans op vergeving van God.
 
Ik bedoelde bestaande vaccins van voor het mRNA-experiment.
Voordat mRNA crap er kwam, zat er al veel troep in die niet goed voor ons is. Alles om onze frequentie te laten dalen en onze goddelijke tempel te vernietigen.

Toenmalige vaccinaties waren uit vrije wil ... onze ouders kozen ervoor het overheidsbeleid / rijksvaccinatieprogramma te volgen (omdat ze helaas ook toen al gehersenspoeld waren).

onderaan pdf pagina 9

Dus doorgaan met ingezette plan van detoxen, positieve instelling, vooral geen angst, gezond leven en (ik doe het als nieuweling nog te weinig) bidden (=positieve frequentie) en meer.
 
Hoe doe je dat eigenlijk, BIDDEN.. Ik heb daar nooit voor geleerd, volg je een bepaalde richtlijn of roep je maar wat???
Omdat mensen niet weten wat nodig is staat het onze Vader in de Bijbel.
Daarnaast kan je God alles vragen en voorleggen in de naam van Jezus, en hoe het bid maakt volgens mij niet echt uit, als het maar oprecht is.
 

Bijlagen

  • x3329.jpg.pagespeed.ic.ZmYqRt9gCD.jpg
    x3329.jpg.pagespeed.ic.ZmYqRt9gCD.jpg
    55 KB · Weergaven: 9
Omdat mensen niet weten wat nodig is staat het onze Vader in de Bijbel.
Daarnaast kan je God alles vragen en voorleggen in de naam van Jezus, en hoe het bid maakt volgens mij niet echt uit, als het maar oprecht is.
Goed idee. Heb al meerdere pogingen gedaan afgelopen periode maar "voel" er steeds niets bij. Nu Onze Vader gebeden en dat komt binnen!
 
Ben op dat gebied zelf 'een kind' (zo schijnt dat te heten). Het is een spirituele zeer persoonlijke ontwikkeling met onderzoeken en zelfreflectie. Ook hierover veel informatie te vinden op internet en je filters gebruiken, maak onderscheid tussen 'geloof' en het 'instituut kerk'). Proces is voor iedereen verschillend. Als je bijvoorbeeld al eens oprecht in jezelf of hardop vraagt ..."ik zou zo graag dat dit .. of dat.." ben je al op weg. En wie weet eindig je met oprecht Christus in je hart te accepteren (via Christus naar de Vader). Het pad daartussen is .... een machtig inspirerende en interessant zoektocht met vallen en weer opstaan.

Ik vind de (niet Hollywood) serie 'The Chosen' al interessant voor wie weinig weet over bijbel, Christus. Ik volg bards.fm podcast. Helaas Engels, maar er is ws ook Nederlands vertaald werk te vinden. Ik koos engels i.v.m. veel grotere vijver met informatie.

Suc6
 
Ben op dat gebied zelf 'een kind' (zo schijnt dat te heten). Het is een spirituele zeer persoonlijke ontwikkeling met onderzoeken en zelfreflectie. Ook hierover veel informatie te vinden op internet en je filters gebruiken, maak onderscheid tussen 'geloof' en het 'instituut kerk'). Proces is voor iedereen verschillend. Als je bijvoorbeeld al eens oprecht in jezelf of hardop vraagt ..."ik zou zo graag dat dit .. of dat.." ben je al op weg. En wie weet eindig je met oprecht Christus in je hart te accepteren (via Christus naar de Vader). Het pad daartussen is .... een machtig inspirerende en interessant zoektocht met vallen en weer opstaan.

Ik vind de (niet Hollywood) serie 'The Chosen' al interessant voor wie weinig weet over bijbel, Christus. Ik volg bards.fm podcast. Helaas Engels, maar er is ws ook Nederlands vertaald werk te vinden. Ik koos engels i.v.m. veel grotere vijver met informatie.

Suc6
Ik geloof niet in kerk, zou wel fijn zijn als je zo'n samenkomst plek hebt en zou dan best een kerk mogen zijn. Ik vind het mooie gebouwen en zie wel wat in de uitstraling van "kleinehuisjeopdeprairie" achtige gevoel. Of is dat juist weer fout.. men komt op zondag samen, drinkt daarna een kop koffie en misschien een borrel en spreekt met elkaar 😉
Maar eerst moeten dan de dominees ge-re-formeert worden tot mensen met gezond verstand zonder indoctrinatie.
 
Ik geloof niet in kerk, zou wel fijn zijn als je zo'n samenkomst plek hebt en zou dan best een kerk mogen zijn. Ik vind het mooie gebouwen en zie wel wat in de uitstraling van "kleinehuisjeopdeprairie" achtige gevoel. Of is dat juist weer fout.. men komt op zondag samen, drinkt daarna een kop koffie en misschien een borrel en spreekt met elkaar 😉
Ik ben niet zo van kerken uitzonderingen daargelaten, sommige drinken koffie na de samenkomsten, nog geen borrel meegemaakt.
Begin met Bijbel lezen als je die hebt, als je er een moet kopen neem een goede vertaling nbg1951 of herziene Statenvertaling
Of op telefoon of tablet YouVersion.com

https://j794q.app.goo.gl/vpuNL5rA6ZHeacb36

Dat is een begin met alle mogelijke vertalingen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan