Tandheelkunde

butterfly2023

Well-known member
Hoe erg is het als een tandarts niet biologisch is? Bv https://www.henmtandartsen.nl/

Aangezien er in mijn omgeving dus bijna geen biologische tandartsen zijn. Wie van jullie zit er bij een reguliere tandarts? Ik wil dit graag weten alvorens ik afspraken of eventuele intakes inplan.

@butterfly2023
Ik kan je echt niet goed adviseren, maar je kunt beter eerst een tandarts spreken voor een consult voor je die je bek laat verbouwen als je het niet vertrouwt.
De term ''biologische tandarts'' is geen beschermd fenomeen of een garantie ergens voor helaas.
Ik was eerder bij een biologische tandarts en naar mijn idee heeft hij me enorm geholpen maar een vriendin was juist heel ontevreden over hem.
Ze kwam ook voor heel iets anders.
Je kunt gewoon nogmaals op consult gaan en dan later ergens om een second opinion vragen bijv.

@butterfly2023
Ik kan je echt niet goed adviseren, maar je kunt beter eerst een tandarts spreken voor een consult voor je die je bek laat verbouwen als je het niet vertrouwt.
De term ''biologische tandarts'' is geen beschermd fenomeen of een garantie ergens voor helaas.
Ik was eerder bij een biologische tandarts en naar mijn idee heeft hij me enorm geholpen maar een vriendin was juist heel ontevreden over hem.
Ze kwam ook voor heel iets anders.
Je kunt gewoon nogmaals op consult gaan en dan later ergens om een second opinion vragen bijv.
ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden wie die biologische tandarts was, maar deze is inmiddels met pensioen.

Inderdaad, eerst een intake, nog niets laten doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.627
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan