Sungazing besproken op NLse tv. [Video]

Dat is wel een zeer belangrijk geluid van jou Mike, daar mensen bijna overheen zouden stappen als je de eerdere discussie leest bij dit onderwerp.

 
Hier een foto van een breatharian baby (verwekt door breatharians maar krijgt wel borstvoeding).

Wat vinden jullie van zijn gezicht en tandjes?

 
Zijn neusje ziet er goed uit, maar zijn gebit is niet iets waar Weston Price trots op zou zijn..

Maar een breath-arian, is dat iemand die zegt alleen van lucht te leven ofzo?? Of is het gewoon een andere naam voor een sungazer?

 
Zijn snijtanden zien er anders wel goed uit vind ik, maar ik ben eens benieuwd hoe zijn gebit er zal uitzien binnen een paar jaar ofzo..

Een breatharian leeft eigenlijk van prana. Sommigen zijn sungazers, maar de ouders van dit kindje doen niet persé aan sungazing.

Er is een Indische breatharian, Prahlad Jani die onder medische observatie stond voor meerdere dagen in een ziekenhuis en ze hebben gemerkt dat er urine werd gevormd in zijn blaas en dan weer werd gereabsorbeerd door zijn lichaam, dus misschien werkt het zo op fysisch vlak.

 
Dat geloof je toch niet werkelijk, of wel? Als we konden leven van de lucht hadden we geen spijsvertering gekregen.

Mike

 
Ik geloof er ook niet in.

Waar ik wel in geloof zijn yogi's

die het met minder voeding kunnen doen.

Bij deze mensen staat hun hele leven dan vaak in het

van verlichting bereiken. Iets

wat mensen hier in het westen vaak ook even denken te

kunnen bereiken of erger nog in een weekendcursus voor

heel veel geld "verlichting" bereiken wat mij betreft

Levensgevaarlijk..

 
Mike,

Maar zo zie je dat bij die natuurvolkeren die Price bestudeerde toch niet?

Price heeft het erover dat die volkeren allemaal 10x zoveel voedingsstoffen binnen kregen dan de gemiddelde amerikaan in zijn tijd.

Deze mensen waren nog wel een heel stukje meer doorvoed dan jij of ik waarschijnlijk ooit zal bereiken.

Volgens mij zie ik Price nergens in zijn boek noemen dat deze mensen weinig eten. En de voedingsmiddelen die zij aten waren zeer geconcentreerd in voedingsstoffen. De rauwe melk die zij dronken verschilt nogal met de rauwe melk van holsteinkoeien die jij en ik drinken.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij in de buurt komt van die 10x meer vet oplosbare vitamines.

 
Ik zeg niet dat ik er al ben, wel dat ik steeds meer in de buurt kom. Het is mijn ervaring (en die van anderen) dat hoe meer doorvoed je gaat eten, hoe minder voedsel je nodig hebt. Price noemt geen hoeveelheden of calorieen in zijn boek, maar voor die mensen moet het niet veel anders zijn geweest. We hebben gewoonweg niet per se 2000-3000 kcal of 3 maaltijden per dag nodig, het gaat erom dat we goed doorvoed zijn en over voedingsreserves (overvloed) beschikken.

Mike

 
Ik geloof dat alles mogelijk is. Het is niet omdat we het niet begrijpen of op het eerste gezicht niet logisch lijkt dat het niet mogelijk is.

Er is ook een dokter en een professor gekend die breatharian of 'quasi breaharian' zijn. Die professor Werner heeft bewezen onder medisch toezicht van 2 keer een tien dagen onderzoek dat hij wel degelijk niets at of dronk tijdens die periode, maar ze weten zelf ook nog niet hoe het precies werkt.

 
Het zijn allemaal verhalen. Toen ze Jasmuheen op de proef stelden voor een TV-programma, moesten ze noodgedwongen het experiment stoppen, omdat haar nieren dreigden uit te vallen! Ik geloof er dus geen snars van.

Mike

 
Je gelooft wat je wilt. Jasmuheen zegt dat het bij haar door de stressvolle omstandigheden was dat het mislukt was, maar er zijn andere breatharians die het wel hebben bewezen zoals professor Werner en een ]Indische man Prahlad Jani.

 
Quote:
Als we konden leven van de lucht hadden we geen spijsvertering gekregen.


Bewijzen onze stembanden en oren dan ook dat telepathie niet zou bestaan?

Er zijn kosmische wetten die boven onze 3D-natuurwetenschappelijke wetten staan. Daarmee is niet vastgesteld dat breatharianisme mogelijk is, maar het zou wel een verklaring ervoor kunnen zijn, zoals er zo veel bijzondere verschijnselen op die manier verklaard kunnen worden en verklaard zijn. Dat wil overigens niet zeggen dat je voor alles meteen een geestelijke verklaring zou moeten zoeken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan