Stop de Lockdown

Sorry weer nu.nl

Er komt een lockdown aan vanaf volgende week schat ik, te veel berichten met panic


Knap dat je dat allemaal kan lezen. Ik krijg al overal jeuk als ik aan nu.nl denk.
 
Ik ben nog net geen 40 jaar, maar wil wel graag de booster om goed beschermd te zijn. Balen dat ik nog niet aan de beurt ben!
Heeft iemand op het forum de booster al gehad en wat zijn de ervaringen?
Je mag mijn eerste tweede en booster wel hebben 🤣🤣🤣🤣 je zal dan de 40 niet halen maar dat mag de prikpret niet drukken
 
Ja straks raakt het forum ook nog besmet met het mediavirus met al die nu.nl linkjes!😷😷😷
Is zo, maar nu.nl is wel het adres voor de Check of complottheorieën kloppen of niet, tot op heden waren volgens nu alle complottheorieën onzin en allen kwamen uit, dus betrouwbaar wat dat betreft
 
Wie weet meteen weekend al lockdown. Wat mogelijk opnieuw kan resulteren in rellen.
Rellen opgezet door de deepstate het is lockdown op bestelling
De rellen zijn geen demonstranten maar betaalde Soros Soy Soldiers aka facistische Antifa
 
Rellen opgezet door de deepstate het is lockdown op bestelling
De rellen zijn geen demonstranten maar betaalde Soros Soy Soldiers aka facistische Antifa
Ja precies. Verbaasde me ook al over het woord bestellingen. Code taal om die Antifa troepen alvast te bestellen.

net als het woord tribunaal waar ze niet goed van worden. De werkelijkheid komt zeker te dichtbij voor ze
 
Ja precies. Verbaasde me ook al over het woord bestellingen. Code taal om die Antifa troepen alvast te bestellen.

net als het woord tribunaal waar ze niet goed van worden. De werkelijkheid komt zeker te dichtbij voor ze
Dat overleg dat zal wel een overleg zijn geweest over hoe het in scène zetten van de door ons vermoedelijke rellen. Allemaal vage woorden zoals bestellingen en onderschat de pijn niet. Ze hebben het gewoon tegen die Antifa lui


Citaat uit het nu artikel: Aan de talkshowtafels wordt al weken een lockdown besteld. Onderschat de pijn die dat met zich meebrengt niet", zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) woensdagmiddag.
De Jonge, die met een strak gezicht sprak tijdens de korte ontmoeting met de pers, kwam net uit een overleg met demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid), demissionair premier Mark Rutte en directeur Jaap van Dissel van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.669
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan