Stop de Lockdown

Idem voor supermarkt zonder mondkapje. Krijg er deze ronde zelfs plezier in. Voordeel van laffe landgenoten. Ze durven toch niets te zeggen. Alleen twee bange ogen boven een blauwe smoelluier en dan weer voor je kijken doorlopen.
Haha precies dat had ik vandaag meegemaakt. Een man liep met een boog langs mij heen keek mij voor een fractie aan en liep door. Ik deed verder alsof ie niet bestond en gewoon me ding doen. Er is overigens nog nooit wat gezegd tegen mij door een klant over mondkap. Ik ben niet bang en straal dat uit, dat houdt ze tegen om wat te zeggen denk ik. In je kracht blijven staan die energie is voelbaar voor de ander;)
 
Haha precies dat had ik vandaag meegemaakt. Een man liep met een boog langs mij heen keek mij voor een fractie aan en liep door. Ik deed verder alsof ie niet bestond en gewoon me ding doen. Er is overigens nog nooit wat gezegd tegen mij door een klant over mondkap. Ik ben niet bang en straal dat uit, dat houdt ze tegen om wat te zeggen denk ik. In je kracht blijven staan die energie is voelbaar voor de ander;)
Mooi gesproken!
 
Sinds wanneer bestaat code zwart? Kan zomaar een teken zijn dat ze echt volledig in paniek zijn. 🙏
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan